Tigra TT electrische puinhoop

Forumindex Forums Modellen Tigra Tigra TT electrische puinhoop

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18502991
    sjun
    Deelnemer
      Lid sinds:
      7 January 2023

      Hallo samen,

      Beetje vergezocht, maar misschien is het juist wel voordehandliggend?

      Ik kan een 2005 Tigra TT kopen (voor weinig) maar ik durf er niet zomaar mijn vingers aan te branden, wat is namelijk het geval;
      De auto wordt geadverteerd met een niet functionerende Twin Top, maar toen ik er vanmiddag ging kijken bleken er meer problemen mee te zijn;

      • Dak gaat niet open (Ook geen piepgeluid).
      • Multifunctioneel display blijft op “zwart”.
      • Radio gaat niet aan.
      • Ramen gaan niet open/dicht. (Helemaal niet).

      Verder heb ik niet meer gekeken, maar de kofferbak gaat juist wel open en dicht.
      Volgens de verkoper werkten de ramen en de radio laatst wel nog, maar dat kan ik alleen maar op zijn woord geloven. (of niet)

      Kan dit misschien iets eenvoudigs zijn als een probleem met het contactslot? of een comfort module welke van slag is? Het is hoe dan ook een gok om de auto wel of niet te kopen maar ik probeer een beetje mijn kansen in te schatten.

      #18503112
      liviu2004
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 April 2014

        Lastig te zeggen, volgs mij, zijn verschillende problemen met deze auto. Kennis er is niet, anders was tot nu opgelost bij de autobedrijf.

        Ben je in de buurt van Rotterdam, ik kan je helpen, ik ken deze auto inside out.

        #18503120
        sjun
        Deelnemer
          Lid sinds:
          7 January 2023

          Dank voor je reactie, echter woon ik in de regio Venlo, niet direct om de hoek dus.

          De verkoper zegt ook zelf nergens aan te sleutelen, daar heeft hij de kennis niet voor en wil zich er op zijn leeftijd (pensioengerechtigd) ook niet meer in verdiepen. Met andere woorden: “zo meenemen”.  Of laten staan, natuurlijk

          #18503180
          Corsaliefhebber
          Deelnemer
            Lid sinds:
            19 February 2012

            Toch is Liviu zijn aanbod wel ene stukje rijden waard :good:

            #18503219
            sjun
            Deelnemer
              Lid sinds:
              7 January 2023

              Daar waag ik ook niet aan te twijfelen en ik waardeer het ook ontzettend, maar ik heb toch mijn twijfels om er dik 300 kilometer mee te gaan rijden als ik de auto geeneens gekocht heb.

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.