tempratuur meter storing

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum tempratuur meter storing

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #18440095
    dreamz
    Deelnemer
      Lid sinds:
      10 October 2021

      hey hey…

      ik ben nieuw heir dus mij eerst even voorstellen

      ik ben vincent en kom uit zwevegem

      rij met een vectra cdti 1900 cosmo uit 2008 en geeft het volgende probleem

      een paar maanden geleden begon ie opeen in noodloop te komen zonder enig voelbaar of zichtbaar mankenment,

      naar de garage gedaan alles uitgemeten van injectie,filter vervangen,luchtbellen in de leiding,niks gevonden,dealer blijft bij dat het een brandstofdruk probleem is,dus een paar sensors vervangen,niks helpt,tot over een paar weken zie ik mijn tempratuurmeter raar doen,meter gaat af en toe  niet omhoog.

      wanneer ik met koude motor start zijn er geen problemen voelbaar maar wanneer de motor warm krijgt begint gij te schokken,dus heb ik es in de gaten gehouden wanneer de meter weg valt en wat er voelbaar wordt,dus wanneer de meter wel werkt loopt alles normaal en waneer de meter weg valt begint gij daveren en zie ik af en toe een witte rookpluim achter de wagen,dan zet ik mij langs de kant en haal de sleutel uit,na 10 seconden terug starten en werkt weer  normaal .

      nu vraag ik mij af,kan de tempratuurmeter ,die weg valt het probleem zijn van de schokken dat de icu denkt dat de motor koud geeft,want als je de zelfdiagnose test uitvoert op de boordcomputer zie je wel dat de tempratuur rond de 80gr zit maar meter geeft nul aan…of moet ik ergens anders zoeken.

      mvg vincent

    1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.