Telefoon koppelen in corsa via infotainmentsysteem lukt niet

Forumindex Forums Modellen Corsa Telefoon koppelen in corsa via infotainmentsysteem lukt niet

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18360173
    Gerard Brand
    Deelnemer
      Lid sinds:
      7 September 2018

      Beste

       

      Bij deze een vraag om een telefoon te koppelen in een Corsa  bouwjaar 2017 benzine ecoflex.Mijn vorige telefoon huawei deed het prima.Foch deze ging kapot en sinds twee weken heb ik een samsung galaxy s 7.Als ik deze wil koppelen krijg ik de melding apparaat niet gevonden.Als ik naar blutooth instellingen kijk zie ik staan pincode opel 1234..Verander ik deze pin in de pincode van mijn telefoon dan lukt koppelen ook niet.Ik zet uitteraard d bluetooth op de telefoon aan.Ook met een usb kabel gebeurt er niets. Ligt dit aan de software van Opel ???Telefoon is nieuw dus up to date. Wie weet raad want ik baal hier erg van

       

      bv  dank  vriendelijke groet

       

      Gerard Brand

      #18360177
      Kietje
      Deelnemer
        Lid sinds:
        9 February 2016

        Misschien moet het andersom. Niet je Corsa koppelen aan je telefoon, maar je telefoon koppelen aan je Corsa. Auto starten of contact aan en dan in je telefoon onder BT settings zoeken naar je auto.

        #18360180
        Gerard Brand
        Deelnemer
          Lid sinds:
          7 September 2018

          bedankt ga ik morgen proberen,maar waar vind ik de bt settings/

          #18360186
          Kietje
          Deelnemer
            Lid sinds:
            9 February 2016

            Misschien hier eens kijken:

            https://youtu.be/wOYTJzaojm0

            #18360325
            Corsa_GSi
            Deelnemer
              Lid sinds:
              30 June 2004
            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.