Telefoneren gaat niet over de speakers (RF900 Intellink icm Bluetooth)

Forumindex Forums Modellen Insignia Telefoneren gaat niet over de speakers (RF900 Intellink icm Bluetooth)

  • Dit onderwerp bevat 1 reactie, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 29 mei 2017om 16:05 door Anoniem.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #18339741
    Tom Smulders
    Deelnemer
      Lid sinds:
      3 March 2017

      In mijn 2016 Insignia met RF900 Intellink krijg ik mijn Moto G3 Andriod telefoon prima gekoppeld via Bluetooth met het RF900 systeem. Probleem is alleen dat wanneer ik probeer te bellen via de auto, het geluid niet over de speakers van de auto gaat. Het geluid gaat dus over de speaker van de telefoon.

      Nu heb ik bij Instellingen > Bluetooth > Gekoppelde apparaten > Opel Insignia krijg ik onderstaande scherm. Maar het vinkje “Telefoonaudio” kan ik NIET aanvinken.

      Tijdelijke oplossing is om de telefoon opnieuw op te starten, dan gaat het de 1ste keer wel goed. Maar daarna loopt het meteen weer fout.

      Iemand een idee hoe dit op te lossen?

      #18343961
      Anoniem
        Lid sinds:
        1 January 1970

        Gok dat dit niet aan de radio ligt maar eerder aan de telefoon.

        Probeer eens een backup te maken van alle gegevens, dan de telefoon terugzetten naar fabrieksinstellingen.

        Niet meteen backup terugzetten maar eerst proberen of het dan wel werkt. Indien het dan wel werkt backup terugzetten en opnieuw proberen.

        Mocht het dan weer niet werken heb je iets geïnstalleerd (wat ook in de backup zit) wat voorkomt dat deze optie actief wordt.

        M.v.g.
        Tom

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.