Tegenvallende levering

Forumindex Forums Modellen Grandland X Tegenvallende levering

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur

ToiVer
    Participant
    • Topics 2
    • Reacties 5

Hallo,

Gisteren mij Grandland X Ultimate met leder en 19inch opgehaald. Toen ik deze nakeek bleek dat er een aantal zaken zonder enige vorm van communicatie zijn aangepast aan de configuratie nl. Opel “OnStar” zit er geheel niet meer op. Op de plaats waar de knopjes zouden moeten zitten is dit nu afgedekt met een simpel zwart plaatje. Beetje teleurstellend qua afwerking ook vind ik. Daarnaast is de inductieve laadmogelijkheid voor je smartphone in de armsteun ook gewoon komen te vervallen. Dit zijn toch twee opties waar je als consument toch voor hebt betaald tijdens je aankoop. Ik heb nog niet kunnen ontdekken van features die er extra in zitten. Heeft iemand hier ook (slechte) ervaringen mee?

r3mc0
    Participant
    • Topics 0
    • Reacties 5

Vervelend dat de ontbrekende opties als een verassing kwamen. Mijn dealer gaf in oktober bij het bestellen al aan dat de inductieve oplaadmogelijkheid zou vervallen omdat deze in de praktijk onvoldoende functioneerde. Ook OnStar zou gaan vervallen. Maar ja, wie weet welke verassingen ik zelf ga meemaken als de Grandland in februari geleverd wordt.

Als je betaald hebt voor de nu ontbrekende opties, is het niet vreemd dat je hiervoor een passende restitutie verlangd bij de dealer.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.