Te lage prijs?

Forumindex Forums Modellen Cascada Te lage prijs?

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur

Bart_d_c_opel
    Participant
    • Topics 1
    • Reacties 1

Ik ben al even aan het kijken voor een Cascada en onlangs is deze advertentie online gekomen: https://www.autoscout24.be/nl/aanbod/opel-cascada-benzine-wit-76773155-2226-764a-e053-e350040a2c5c?cldtidx=1

Ik vind de prijs nogal (verdacht) laag of is deze prijs ok voor de uitvoering van de wagen? Als ik kijk op autoscout.nl ipv .be, dan zijn de prijzen zelfs € 3000 – € 4000 méér.

welderke
    Participant
    • Topics 2
    • Reacties 15

als ge naar de beschrijving kijkt dan weet ge al genoeg denk ik…

Bart_d_c_opel
    Participant
    • Topics 1
    • Reacties 1

Heb de persoon verder gecontacteerd. Is van een expat die enkele jaren in België gewerkt heeft en nu terug naar Finland is. Vanwege de hoge import kosten wil de persoon de wagen niet importeren naar Finland maar hier verkopen. Gebrekkige tekst op Autoscout is dankzij Google Translate ;-)

Raar verhaal maar na wat zoeken op LinkedIn en Facebook kan het verhaal kloppen. Naam is terug te vinden met working experience die klopt.

Zolang de wagen geleverd wordt met wettelijk verplichte Carpass, kan dit misschien een goeie deal zijn.

Ik ga de wagen toch eens bezichtigen aangezien het maar 20min rijden van bij mij thuis is.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.