Tank gevuld met Adblue in plaats van diesel

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Tank gevuld met Adblue in plaats van diesel

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #18473346
    jinto26
    Deelnemer
      Lid sinds:
      23 July 2022

      We hebben de auto terug en hij rijdt als nieuw!!! Het is uiteindelijk een goedkope reparatie geworden. Filters werden vervangen en het hele systeem werd grondig gereinigd. Bedankt aan iedereen die commentaar heeft geleverd en mijn hoop heeft gehouden! Absoluut nooit meer Adblue gebruiken.

      Hallo, ik heb advies nodig. Mijn moeder heeft zojuist de tank van een diesel Opel Vectra uit 2005 gevuld met Adblue. 45l. Dit is ongeveer 1 uur geleden gebeurd. Ik vraag me af wat onze beste opties op dit moment zijn. Is het de moeite waard om te repareren? Ik heb gelezen dat dit een bijtende vloeistof is en dat de kosten kunnen oplopen, afhankelijk van de hoeveelheid schade. De auto startte en we reden een minuut totdat hij stopte. Ben er sindsdien niet meer aan begonnen.

      Bij voorbaat bedankt

      #18478140
      jinto26
      Deelnemer
        Lid sinds:
        23 July 2022

        [quote quote=18473346]We hebben de auto terug en hij rijdt als nieuw!!! Het is uiteindelijk een goedkope reparatie geworden. Filters werden vervangen en het hele systeem werd grondig gereinigd. Bedankt aan iedereen die commentaar heeft geleverd en mijn hoop heeft gehouden! Absoluut nooit meer Adblue gebruiken. Hallo, ik heb advies nodig. Mijn moeder heeft zojuist de tank van een diesel Opel Vectra uit 2005 gevuld met Adblue. 45l. Dit is ongeveer 1 uur geleden gebeurd. Ik vraag me af wat onze beste opties op dit moment zijn. Is het de moeite waard om te repareren? Ik heb gelezen dat dit een bijtende vloeistof is en dat de kosten kunnen oplopen, afhankelijk van de hoeveelheid schade. De auto startte en we reden een minuut totdat hij stopte. Ben er sindsdien niet meer aan begonnen. Bij voorbaat bedankt https://100001.onl/ https://1921681254.mx/%5B/quote%5D

         

        I got this,…

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.