stuurverwarming en stoelverwarming issues

Forumindex Forums Modellen Crossland stuurverwarming en stoelverwarming issues

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18370386
    Benno Beukema
    Deelnemer
      Lid sinds:
      8 December 2019

      Incidenteel wil de stuurverwarming niet werken; dan gaat het lampje gewoon uit.

      Tevens werkt ook soms de stoelverwarming niet. Hierbij zie je de drie ledjes wel branden, echter de stoel wordt niet warm.

      Dit zijn problemen die soms wel- en soms weer niet optreden.

       

      Iemand een idee waar dit aan kan liggen?

      #18372847
      gjlankamp
      Deelnemer
        Lid sinds:
        2 March 2020

        Benno,

        Ik heb/had hetzelfde probleem. Vandaag heeft mijn auto aan de diagnose apparatuur gehangen en er zijn twee zaken uitgekomen.

        1. De weerstand van de stuur en stoelverwarming was te groot. Er is nu een minder zware zekering geplaatst. Waarschijnlijk is dit de oorzaak.

        2. Mocht dit het probleem niet oplossen dan moet het “stuurlint” vervangen worden. De diagnose wees naar deze optie.

        De monteur ontdekte dat de zekering te zwaar was. Deze dient ter bescherming bij oververhitten. Waarom de beveiliging afgaat bij een te zware zekering weet ik niet. Ik laat het je weten.

        Gerald

        #18373227
        gjlankamp
        Deelnemer
          Lid sinds:
          2 March 2020

          @Benno

          De weerstand was niet de oplossing voor het probleem. Vorige week heeft mijn Opel garage de stuur unit vervangen en het probleem is nu opgelost.

          Mvg,

          Gerald

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.