stuurhuis astra h

Forumindex Forums Modellen Astra stuurhuis astra h

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17236528
    fast cow
    Deelnemer
      Lid sinds:
      30 June 2004

      die van lekt een beetje, is het moeilijk om deze zelf tevervangen en wat gaat het ongeveer kosten?

      #17867136
      fast cow
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 June 2004

        niemand?

        #17867137
        Driekus
        Deelnemer
          Lid sinds:
          10 October 2010

          De prijs van een stuurhuis weet ik niet. Maar je moet het hele subframe onder de auto weghalen, en dit kun je niet effe op je straatje doen. Je hebt zowiezo een brug nodig, en een paar goeie pompbokken/steunen.

          #17867138
          astra-gtc-freak
            Lid sinds:
            3 March 2010

            Stuurhuis van een astra is elecktrische bekrachtigd en dus niet goedkoop prijs weet ik zo ff niet.
            Ik weet dat hij bij een corsa van 2009 meer dan 1000,- euro koste ex montage.

            #17867139
            GTS2.2DTI
            Deelnemer
              Lid sinds:
              14 October 2006

              Stuurhuis van mijn Vectra is vorige week vervangen, naween van de schade is ook vergoed door de verzekering. Subframe bij een Vectra hoeft er in iedergeval niet onderuit hoor. Astra weet ik zo niet maar lijkt me sterk dat dit zo veel anders is als bij een Vectra C.

              Stuurhuis nieuw zal rond de €1500,- kosten, ruil stuurhuis met garantie de helft ongeveer..

              http://www.mijnautoonderdelen.nl/auto-onderdelen/opel/astra-h-5-drs-00-2003-00-2009/16-16-v-twinport-kat-03-2004-12-2006?pid=4&menucode=16&partcode=96″ onclick=”window.open(this.href);return false;

              Heb voor het gemak even een 1.6 16V geselcteerd..

              #17867140
              OPC Turbo
                Lid sinds:
                7 June 2009

                @astra-gtc-freak wrote:

                Stuurhuis van een astra is elecktrische bekrachtigd en dus niet goedkoop prijs weet ik zo ff niet.
                Ik weet dat hij bij een corsa van 2009 meer dan 1000,- euro koste ex montage.

                Stuurhuis van een Corsa en Astra zijn niet te vergelijken…

                Subframe moet eronderweg dus dit is een klusje voor op de brug…

                Een gereviseerd stuurhuis zal rond de € 600,- kosten bij een grossier…

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.