Stuur bediening aansluiten GTS

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Stuur bediening aansluiten GTS

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18358984
    dappie
    Deelnemer
      Lid sinds:
      5 July 2008

      hallo heren,  ik heb een vraagje over  de 3 stekkers in het dashboard voor de radio ( Vectra c GTS 2003 ) die aan elkaar

      zitten, nu is 1 van de 3 stekkers voor de stuur bediening ( ronde knopjes heb ik ) nu heb ik een dubbel din radio aan geschaft en nu

      hou ik 3 draden over waar op staat , key1.  Key2.  gnd.   Nu zal gnd een massa zijn, maar die key1 en key2 daar heb ik geen idee van.

      wel heb ik gezocht naar deze stekker, maar dan staat er nog niet bij wat wat is,  misschien dat er een techneut hier is die het mij

      kan vertellen.

      vr,gr, jac.

      #18359205
      dappie
      Deelnemer
        Lid sinds:
        5 July 2008

        Niemand hier die het weet ?

        #18359209
        marson
        Deelnemer
          Lid sinds:
          23 June 2009

          Beste dappie,

          Die vraag is al zo vaak gesteld en net zo vaak half beantwoord, jij zit nu dus met dezelfde kwestie war ik 2 jaar terug mee zat.

          Ik  ben er niet uit gekomen behalve dan dat ik een jaar terug een autoradio heb gekocht bij autowolf waar dat probleem meteen was getackeld of te wel plug en play was.

          Wil je meer weten geef dan maar een seintje.

           

          Gr Sonny

          #18359212
          dappie
          Deelnemer
            Lid sinds:
            5 July 2008

            Hoi Sonny,  wat jij zegt is waar, ik had al gezocht op het internet, nu vond ik wel de stekker van de stuurbediening

            van een Corsa maar ik weet niet of die het zelfde is, en ook daar staat niet bij welke 3 contacten ik gebruiken kan

            voor de stuurbediening.

            auto wolf schijnt alleen in het weekend dicht te zijn, maar ik stuur ze zeker ff een mailtje met mijn vraag.

            ook ben ik even bij auto-Sam geweest in ik dacht Beverwijk maar ook zij konden mij het niet vertellen van hoe of wat.

            vr,gr, jac.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.