stroomprobleem te merken in radio!

Forumindex Forums Techniek Elektrische problemen stroomprobleem te merken in radio!

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 26 tot 32 (van in totaal 32)
  • Auteur
    Berichten
  • #17400306
    IMpY
      Lid sinds:
      18 July 2005

      okeej dan ga ik dat nog eens proberen. Dat zal wel wat voor volgende week worden. Deze week nog ff druk met school en werken en dit weekend is kermis hier dus ff flink zoepe:P

      groeten Twan

      #17400307
      IMpY
        Lid sinds:
        18 July 2005

        na 3 keer te zijn opgestuurd zonder fouten geconstateerd te zijn van de radio is hij naar jvc zelf terug gegaan. Deze melde dat de radio niet meer te repareren valt! Krijg mijn geld terug. Alleen nu ben ik op zoek naar een andere radio! Had aan een alpine liggen denken maar dan met ipod ondersteuning!

        zat te denken aan deze:
        http://www.rondevries.nl/catalog/product_info.php?cPath=22_56&products_id=5660

        Maar voor iets meer geld heb je een fatsoendelijke dvd speler met klapscherm en ook ipod bediening! Weet iemand hier een goede van waar je de ipod ook kunt bedienen vanaf de radio???

        groeten Twan

        #17400308
        IMpY
          Lid sinds:
          18 July 2005

          topic kan dicht:) geld terug gekregen en pioneer 5900dvd gekocht:D Werkt echt perfect!

          groeten Twan

          #17400309
          wim-v6
          Deelnemer
            Lid sinds:
            12 August 2005

            Pioneer is meestal wel okeej, Veel pelzeir ermee..

            Willem

            #17400310
            ruudjuh
              Lid sinds:
              21 September 2007

              Ben het met 14XE eens ligt aan voeding zodra de radio harder gaat en de ipod voedt moet de radio “harder”werken en moet deze dus meer stroom hebben maar dat krijgt ie dan niet.

              #17400311
              RonaldH
                Lid sinds:
                30 June 2004

                origineel gepost door ruudjuh
                Ben het met 14XE eens ligt aan voeding zodra de radio harder gaat en de ipod voedt moet de radio “harder”werken en moet deze dus meer stroom hebben maar dat krijgt ie dan niet.

                no effence maar je reageert op een topic dat al 9 maanden oud is .

                dat zal vast al opgelost zijn .

                #17400312
                IMpY
                  Lid sinds:
                  18 July 2005

                  is ook opgelost! geld vn die radio terug gekregen en pioneer 5900dvd ervoor gekocht. Nergens meer geen problemen mee! En heb nu nog meer erop aangesloten als voorheen. dus ligt niet aan de auto lijkt me zo eh.

                  groeten Twan

                7 berichten aan het bekijken - 26 tot 32 (van in totaal 32)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.