Stotteren

Forumindex Forums Modellen Insignia Stotteren

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #18372124
    Steve Randles-Vanden Haesevelde
    Deelnemer
      Lid sinds:
      2 February 2020

      Beste

      Wij hebben een 1.6cdti sport tourer 88kw en 120pk. De wagen stottert bij weinig gas geven. Als men bv aan 2000 toeren rijdt en doortrapt wacht hij even alvorens hij reageert.  Wanneer ik hem s morgens start draait hij heel onregelmatig. Precies op drie cylinders eens mee gereden, doet hij dit stationair niet meer. Al verschillende keren naar de verdeler geweest en laten uitlezen maar helaas die vinden niets abnormaal geen foutcodes. Iemand die me verder zou kunnen helpen aub dit duurt nu al bijna 2 jaar dat ik overal naartoe loop en niemand vind iets. Bedankt

      Grtjs Steve

      #18372224
      Pieter Slot
      Deelnemer
        Lid sinds:
        11 January 2020

        Ik had zo ongeveer hetzelfde probleem (zie post ‘automaatbak Insignia’ van januari ’20)

        Bij mij was het 1 van de nokkenas verstellers!  Geven/ gaf geen foutmelding…. Doet het wel, doet het niet, lastig te vinden.
        Na lang zoeken gevonden..!
        Eentje haperde -in het begin van z’n bereik- en zorgde voor schokkerig gedrag, motor uitval na uitrijden tot stilstand,
        stotteren bak op de snelweg, bij bijv. ‘heuvel af’ als er geen vermogen gevraagd word en het toerental zakt.  Stevig optrekken en gas-los, etc. etc.

        Groet
        Pieter

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.