Storing en slecht geluid bij handsfree bellen via navi 600

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) Storing en slecht geluid bij handsfree bellen via navi 600

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #18402242
    veen
    Deelnemer
      Lid sinds:
      26 August 2020

      Hallo ik hoop dat iemand hier mij kan helpen.

      Sinds juli hebben wij een Zafira Tourer en alles werkt perfect echter hebben we regelmatig problemen met de handsfree functie van de Navi 600 radio.
      Wanneer ik een gesprek probeer te voeren via de Bluetooth verbinding is het geregeld zo dat het motor toerental over de speakers te horen is in de vorm van een brom en degene met wie ik een gesprek voer nauwelijks te horen is. Dit terwijl het volume dan op maximaal staat. Wat zou dit kunnen zijn, een slechte draad of een slechte of juist onterechte aarding?

      Is er iemand die deze ervaring al eens heeft gehad en me kan vertellen wat het kan zijn?

      Groeten Noël

      #18489232
      Marcel U
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 November 2022

        <p style=”text-align: center;”>Hallo, hier ben ik ook wel benieuwd naar. Wij hebben sinds kort een Astra J met Navi 600 unit. Daarbij is de beller ook niet te verstaan tijdens het rijden. Uitgaand geluid is overigens wel goed. Zijn er eventueel firmware updates beschikbaar die dit verbeteren?</p>

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.