Storing Can bus systeem en led achteruitrijverlichting

Forumindex Forums Modellen Vivaro, Movano, Arena, Combo (Bedrijfswagens) Storing Can bus systeem en led achteruitrijverlichting

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #18359148
    henkii72
    Deelnemer
      Lid sinds:
      8 October 2015

      Hallo beste mensen,

      Sinds dit jaar april heb ik mijn oude vivaro ingeruild en een nieuwe vivaro weer gekocht een 1.6 bi turbo met 146 pk, een mooie bus aannemers uitvoering maar wel de luxe variant omdat ik hem prive ook gebruik.

      Bij mijn vorige vivaro van 2008 deed de aanhanger verlichting (totaal led met uitzondering van de breedteverlichting) het altijd, nu doen de achterlichten, knipperlichten, remlichten, mistlichten het wel maar de achteruitrijlampen doen het niet. Ik heb 4 x 18 watt, 1 x 25 watt en 2 stuks die in de led achterlichten standaard zitten, bij het inschakelen van de achteruit branden de achteruitrijlampen heel even mee en dan stoppen ze.

      Ik heb al een led light processor die je tussen de stekker en stopcontact kunt zetten geprobeerd Vergeefs, en toen een aantal weerstanden tussen de kabels gezet ook niet geholpen.

      Ik hoor overal weerstanden ertussen en klaar, voor alle duidelijkheid ik heb dus extra achteruitrijlampen rondom de aanhanger gebouwd en die deden het met het oude type vivaro wel.

      Wat kan ik doen of hoe ?

      Met vriendelijke groet,

       

      Henkjan

    1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.