Stom KeukenGeiser vraagje….

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer Stom KeukenGeiser vraagje….

  • Dit onderwerp is leeg.
15 berichten aan het bekijken - 26 tot 40 (van in totaal 40)
  • Auteur
    Berichten
  • #17589031
    kaneelschep
    Deelnemer
      Lid sinds:
      30 November 2004

      oh ja.. daarbij hangt ie buiten :P

      #17589032
      svdk20
      Deelnemer
        Lid sinds:
        24 August 2009

        volgens mij ben je niet alleen een veertje verloren maar ook een borgring (4)



        misschien heb je hier wat aan.

        ringetje kost 50 cent is +/- 0.5 mm dik

        #17589033
        RonaldH
          Lid sinds:
          30 June 2004

          :o nog meer techniek dan de gemiddelde opel

          :P

          #17589034
          kaneelschep
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 November 2004

            hmmmmmmzzz.. nummer 3 en 9 heb ik toen niet losgehad, dus kan er onder 3 ook geen ringetje 4 ontbreken. en ook geen veertje 8 tussenuit komen…
            Veertje kan alleen maar boven 3 zitten. daar past ie ook precies in..

            #17589035
            Ghanz
            Deelnemer
              Lid sinds:
              31 July 2005

              veertje hoort niet boven nr 3
              hij zorgt er voor dat wanneer de geiser uit moet, de schijf ook terug komt naar beneden, en niet blijft hangen…
              maar hoe ie er in de vrede tussenuit kan komen, is een raadsel, maar thats live…

              #17589036
              redmanta
                Lid sinds:
                30 June 2004

                kun je er niet beter afblijven en een cv monteur laten komen, zoals eerder vermeld je bent niet de eerste die de pijp uit gaat door niet goed functionerende gas verbrandingen. gas zelf ruik je wel maar de verbranding niet, lig je snachts te slapen word je niet meer wakker, ook niet de bedoeling lijkt me

                #17589037
                RonaldH
                  Lid sinds:
                  30 June 2004

                  hij slaapt binnen ,zn geiser buiten:D

                  maar toch je hebt gelijk

                  #17589038
                  svdk20
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    24 August 2009

                    veertje (8) hoort tussen 2 en 9 te zitten.

                    om het asje heen zoals redmanta al zei zorg die ervoor dat je gas blok weer sluit als je water getapt hebt.
                    en ook al hangt je geiser buiten zou ik wel op je koolstof monoxide denken want al hangt hij buiten is het toch gevaarlijk.
                    laat ff weten of ie het weer doet anders moet je ff zeggen waar je vandaan komt als het in de buurt is rij ik wel ff langs

                    #17589039
                    kaneelschep
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      30 November 2004

                      Heel erg bedankt voor dat antwoord.. ik loop er al dagen aan te denken dat dat de enige oplossing kon zijn…
                      Had alleen nog geen tijd om het te proberen.
                      Ik ga het zo proberen.

                      En helemaal waar natuurlijk dat je altijd op de koolstofmonoxide moet passen..
                      Zoals ik al zei hangt ie wel buiten in een heel tochtig glazen kas-achtig bijkeukentje maar er zit geen afzuiging aan. De oude fasto geiser die er hiervoor hing had dat wel overigens.

                      Ik laat nog horen wat ie nu doet. en alvast heel erg bedankt voor je aanbod!!

                      #17589040
                      kaneelschep
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        30 November 2004

                        Ik kom trouwens uit de buurt van weesp/hilversum.
                        Ik heb hem net weer aan de muur gehangen, kraan binnen en die op de geiser tijdje laten lopen.
                        Vlam aangestoken en nu ik die knop los laat gaan er geen extra vlammen aan. Alleen de waakvlam.
                        Pas als ik de kraan open doe gaat ie meer vlammen.
                        Lijkt me de bedoeling!

                        #17589041
                        svdk20
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          24 August 2009

                          kijk dat is nog eens goed nieuws HIJ DOET HET WEER:jerry:jerry

                          succes met het warme water hahaha

                          #17589042
                          kaneelschep
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            30 November 2004

                            :D hahaha :) Mijn dank is zeer groot aan allen die meedachten!! ;)
                            Ik weet het voor mn gevoel alleen pas zeker als ie het volgende week ook nog doet :P of zolang niet ontploft is.. Dan pas zal ik waarschijnlijk niet meer gaan kijken of de vlammen uitgaan na de kraan dicht gedaan te hebben.. ;)

                            Paranoia goedje vind ik het.. Dat Aardgas!! :swear
                            Ik zou er denk ik ook nooooooooooooooooooit lekker op kunnen rijden.. :jerry
                            Nah… ik ga eens kijken of ik misschien kan douchen…

                            #17589043
                            kaneelschep
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              30 November 2004

                              nah.. Ondanks dat ie het weer doet ben ik achter wat er wel stuk gegaan is bij het bevriezen.
                              De draaiknop voor veel of weinig water doorlaat op de geiser doet het niet meer. Er is geen enkele reaktie als ik eraan draai. behalve dat de as in het midden heel erg loskomt.
                              Hij laat nu dus gewoon het max. aan water door wat zorgt voor een erg lauwe douche! :D

                              MAar! ik ben toch blij dat ik verder heb geklooid tot ie het weer deed en ik nu gevonden heb wat er door het bevriezen echt stuk gegaan is.

                              Dus ik begraaf hem binnenkort mooi in een stil hoekje van de tuin en heb eens op marktplaats geloerd voor een badgeiser :D Dat is natuurlijk echt douchen in vergelijking met een keukengeiser.

                              Ik heb er een paar gevonden in utrecht van rond de 80 euro bij iemand die ze ook installeerd voor wat extra.
                              Dus ga die maar eens opbellen. Misschien wil ie mn oude geisers wel inruilen.

                              #17589044
                              RonaldH
                                Lid sinds:
                                30 June 2004

                                heb je nou al die tijd niet gedoucht?

                                :jerry

                                #17589045
                                kaneelschep
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  30 November 2004

                                  :D Die vraag was ik al bang voor :D Tvoelt wel zo ja!!!
                                  Eens even denken.. Ik heb iets van 3-4 keer bij mn vriendin gedouched, 1 keer in de eemhof, 2 keer in bad bij mn ouders en 1 keer bij mn zus. In de 10 dagen dat ik er mee bezig ben ofzo.. hmmmm.. :P Valt nog mee!!
                                  Alleen mn gemiddelde is wel flink naar beneden jaaaa!!
                                  Normaal gesproken douche ik hier altijd lekker veel aangezien het water gratis is :)
                                  En het gas is best te betalen..

                                15 berichten aan het bekijken - 26 tot 40 (van in totaal 40)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.