Stoelverwarming bijrijder defect?

Forumindex Forums Modellen Insignia Stoelverwarming bijrijder defect?

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17269042
    Rottentweetie
    Deelnemer
      Lid sinds:
      22 November 2010

      Beste OpelFanaten,

      Sinds kort hebben we opgemerkt dat de stoelverwarming van de bijrijder niet goed werkt.
      Het wordt natuurlijk weer wat kouder en dan is zo’n stoelverwarming toch wel echt lekker.

      Het probleem is, is dat als je het knopje van de stoelverwarming indrukt, zie je het icoontjes van de stoelverwarming verschijnen, maar na 30 a 60seconden gaat ie weer uit?! De stoel wordt ook dan nog helemaal niet warm. Heb het meerdere keren geprobeerd, maar hij blijft elke keer vanzelf uit gaan.

      De stoel van de bestuurderskant doet het wel gewoon normaal.

      Iemand enig idee??

      Alvast dank!
      Kevin :agent

      #18260486
      Franco49
        Lid sinds:
        29 June 2014

        Rottentweetie, ik heb hetzelfde probleem ,alleen met de bestuurders stoel , ik had dit ook op het forum gezet en kreeg een melding dat de verwarmingsmat stuk is , ik moet met 2 week voor een beurt van de wagen naar de garage en ben heel benieuwd of het door de Opel vergoed word omdat het een probleem is die bekent is .

        #18260487
        TWA
        Deelnemer
          Lid sinds:
          17 June 2010

          Is volgens mij een terugroepactie voor geweest :hmmz

          Greetz Emiel

          #18260488
          Franco49
            Lid sinds:
            29 June 2014

            TWA, geld dat ook voor een insignia van bijna 4 jaar oud??? tevens is in 2011 al een nieuwe mat geplaatst die toen ook stuk was!

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.