stoel inbouwen tieg a.

Forumindex Forums Modellen Tigra stoel inbouwen tieg a.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #18339028
    Anoniem
      Lid sinds:
      1 January 1970

      Morgen wil ik even nieuwe stoel inbouwen… maar ik stuitte op deze “achtung”

      [URL=http://s1083.photobucket.com/user/Geeviz/media/Mobile%20Uploads/20170219_105047_zps0ykii90f.jpg.html][IMG]http://i1083.photobucket.com/albums/j393/Geeviz/Mobile%20Uploads/20170219_105047_zps0ykii90f.jpg[/IMG][/URL]

      Is dat een éénmalig iets of moet dat elke keer. .. kan me niet heugen dat ooit zo tegen te zijn gekomen

      #18339031
      bart-gsi
      Deelnemer
        Lid sinds:
        7 July 2012

        inbouwen of uitbouwen is gewoon achter de stoel de bouten los halen en de stoel vooruit van de haken af schuiven… verder niet veel speciaals..

        #18339032
        Anoniem
          Lid sinds:
          1 January 1970

          dat begreep ik.. maar ik snapte dat bovenste stukje niet.. vandaar :)

          #18339034
          bart-gsi
          Deelnemer
            Lid sinds:
            7 July 2012

            even nagetypt op google vertaler aangezien ik niet zo goed ben in duits..

            2 getapte gaten voor de bevestigingsschroeven in de vloerplaat met M8 draadafsnijder recut. schroef met staalborstel schoon en assurance massa

            dus met andere woorden.. zorg dat het schroefdraad in de vloer goed recht en heel is.. anders opnieuw tapeind erin draaien

            #18339035
            Anoniem
              Lid sinds:
              1 January 1970

              Het Corsa Tigra Combo boek is opzich wel duidelijk… maar af en toe tikje verwarrend..

              Het enige dat ik hoefde te weten is of bovenstaande handeling altijd moet.. maar ik gok op nee :)

              #18339038
              bart-gsi
              Deelnemer
                Lid sinds:
                7 July 2012

                nee.. als je de bouten eruit draait.. dan even kijken of het netjes is.. zo niet dan even een keertje remreiniger erin om de boel schoon te maken en bij inbouwen een beetje locktide ( optioneel) aan het boutje doen dan moet het wel goedkomen.. de bout gaat als het goed is door de vloer heen en is onder de auto zichtbaar..

                #18339039
                Anoniem
                  Lid sinds:
                  1 January 1970

                  okidoki thanks. :)

                  #18339043
                  Anoniem
                    Lid sinds:
                    1 January 1970

                    heb comment in het boekje gezet :)

                    #18339045
                    Anoniem
                      Lid sinds:
                      1 January 1970

                      even offtopic, had er al een topic voor gemaakt… weet jij heel toevallig hoe ik mijn deurpin weer goed in mijn deurslot krijg? Heb mijn cv servo vervangen.. hij komt niet omhoog tot het rode vlakje.. kan hem ook aldoor zo lostrekken

                      #18339047
                      bart-gsi
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        7 July 2012

                        geen idee..
                        ik had die bij mij eruit gelaten tegen diefstal aangezien ik CV had op me corsa..

                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.