Stoel en stuurverwarming Astra K

Forumindex Forums Modellen Astra Stoel en stuurverwarming Astra K

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18373185
    T-Bone
    Deelnemer
      Lid sinds:
      6 November 2005

      Hoi,

      Ik heb een Astra K met een 1.4 150PK motor in de Innovation uitvoering met AGR stoelen e.d. Het lederen stuur en de stoelen zouden ook verwarmd moeten zijn in deze auto. Echter, ik heb daar geen knoppen voor, die zijn gewoon “blind”.

      Nu ving ik ergens op dat je het dan via de boordcomputer / infotainment scherm zou kunnen instellen. Iemand die er meer van weet en mij kan vertellen hoe ik er bij kom?

      #18373186
      astratjeg01hh
      Deelnemer
        Lid sinds:
        26 July 2009

        Moet bij de bediening van de climatronic zitten stuur en stoelverwarming

         

        #18373217
        Vierwieler
        Deelnemer
          Lid sinds:
          5 February 2017

          Het zou vreemd zijn als er geen knoppen voor zijn, want hoe zou je anders de 3 standen van je stoelverwarming moeten regelen of je stuurverwarming inschakelen. Daar moeten gewoon bedieningsknoppen voor zijn. Ik heb een Innovation+ uitvoering. Het verwarmde stuur viel bij mij onder het “winterpakket”, ik heb daar ook extra voor betaald. Met andere woorden: innovation betekent niet automatisch dat je een verwarmd stuur hebt. Hoe het met de stoelverwarming zit weet ik even niet.

          Weet je zeker dat je stuur- en stoelverwarming hebt?

          #18373218
          T-Bone
          Deelnemer
            Lid sinds:
            6 November 2005

            Het blijkt inderdaad onderdeel van het winterpakket te zijn. Nou ja, maakt ook niet uit verder, maar dacht dat het er op zat. Bij mijn niet Opel mis ik namelijk ook die knoppen omdat alles via het scherm gaat.

            Probleem opgelost dus :-)

            #18373243
            Vierwieler
            Deelnemer
              Lid sinds:
              5 February 2017

              Ik begrijp het. Mooi dat het nu duidelijk is. Jammer maar helaas. Verder wel een fijne auto hoop ik voor je :applause02:

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.