Forumindex › Forums › Overige › Fotografie & Photoshop › ***STEMMEN CONTEST***
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
9 september 2008 om 20:23 #17207652
Contest is weer tot zijn einde gekomen en vandaar dus nu weer deze poll!
stem op je favoriet,, stem niet op jezelf, want das niet tof:P
Ze staan op volgorde van inzenden!
veel succes allemaal en zoals altijd mag de winnaar de volgende contest organiseren!
:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry9 september 2008 om 20:41 #17428943@ SCORPION
de volgende keer wel helemaal zelf make he;)
deze keer heb ik m nog toegevoegt om op te stemmen,, volgende keer niet meer;)10 september 2008 om 09:55 #17428944origineel gepost door .B4R7.
@ SCORPIONde volgende keer wel helemaal zelf make he;)
deze keer heb ik m nog toegevoegt om op te stemmen,, volgende keer niet meer;)idd ja hij heeft nu al 3 stemmen van een groot deel van mijn fotoshop :mad:
10 september 2008 om 10:41 #17428945erg als ik m erbij laat?
10 september 2008 om 10:50 #17428946origineel gepost door .B4R7.
erg als ik m erbij laat?mag van mij wel , maar wat is de eer ervan als je hem zelf niet gemaakt hebt ?
en vindt het raar dat ze 3 keer op die auto stemmen ? en niet op die van mij ,omdat er aan die van mij veel meer aan is gedaan en er mooier uitziet ?
maar dat is mijn mening.
10 september 2008 om 13:50 #17428947kvind dat je groot gelijk hebt rabbitopc
10 september 2008 om 15:07 #17428948wat zullen we zeggen,, einde contest de nacht van zondag op maandag om 12 uur middernacht?
Dan kijk ik dan wie dr gewonne heeft.. en weet niet of ik dan een lock op de poll kan zetten?
anders maak ik er een printscreen van;)10 september 2008 om 20:23 #17428949Nee, je kunt geen lock op een topic zetten zover ik weet.
Volgende contest zal ik ook weer eens kijken om mee te doen. Het begint wel wat aan populariteit te winnen dat photoshoppen hier :)
10 september 2008 om 20:31 #17428950als jullie er niet mee eens zijn mag die van mij er wel uit hoor..
heb zelf geen photshop op me computer, dus heb het met paint gedaan.
wat wel erg lastig is.
maar heb hem geprobeerd zo realistich en echt mogelijk te houden..11 september 2008 om 06:33 #17428951origineel gepost door SCORPION
als jullie er niet mee eens zijn mag die van mij er wel uit hoor..
heb zelf geen photshop op me computer, dus heb het met paint gedaan.
wat wel erg lastig is.
maar heb hem geprobeerd zo realistich en echt mogelijk te houden..het ziet er idd netjes uit,en hoe je het maakt maakt nie uit natuurlijk,
maar het is niet leuk als ik een half uur bezig ben die voorste zijruitjes strak te maken en te tinten en iemand gebruikt ze uit mijn fotoshop,en mun brede wielen.11 september 2008 om 08:28 #17428952Ik heb op Rabbit gestemd… Vind hem mooi clean en niet teveel poespas maar wel een realistische shop.
14 september 2008 om 08:04 #17428953stemmen tot 12 uur vanacht!!!
15 september 2008 om 07:27 #17428954het spijt me maar ik geloof echt niet dat die uitslag eerlijk is gegaan :thumbdown
die van bart, calike en die vanaapje zien er echt wel beter uit als de corsa die nu gewonnen heeft. :jerry
waarschijnlijk veel vriendjes hier :jerry
15 september 2008 om 07:49 #17428955en tog heeft hij de meeste stemme.. ik weet niet wanneer er op gestemd is,, de laatste keer dat ik keek (gisteravond rond half 12) stonde er 3 man gelijk met 4 stemmen…
gr bart
15 september 2008 om 12:20 #17428956origineel gepost door rabbitopc
het spijt me maar ik geloof echt niet dat die uitslag eerlijk is gegaan :thumbdowndie van bart, calike en die vanaapje zien er echt wel beter uit als de corsa die nu gewonnen heeft. :jerry
Heb het er gisteravond nog met Bart over gehad en hij weet mijn mening ook.
Kan best zijn dat er vriendjespolitiek heerst, maar denk er ook goed aan dat niet iedereen dezelfde smaak heeft. Als ik het idee van de photoshop leuk vind, mag hij wat mij betreft iets minder net zijn afgewerkt. Hoe dan ook, in 99% van de gevallen is het toch wel te zien dat het een photoshop is.
En daarbij kan ik me nog een contest herinneren waar jij publiekelijk de photoshops van onder andere mij aan het afkraken was, vervolgens kreeg een andere photoshop, welke jij goed noemde opeens een berg stemmen erbij. Of het nou bewust of onbewust was, dat kwam ook een beetje vreemd over.
Maar ga nu alsjeblieft geen ruzie hier zitten te maken daarover, mensen die het leuk vinden om te photoshoppen doen dat, mensen die het niet leuk vinden niet. De winnaar wint, vriendjespolitiek kun je toch niet tegengaan op een forum.
15 september 2008 om 14:33 #17428957origineel gepost door GH45T
origineel gepost door rabbitopc
het spijt me maar ik geloof echt niet dat die uitslag eerlijk is gegaan :thumbdowndie van bart, calike en die vanaapje zien er echt wel beter uit als de corsa die nu gewonnen heeft. :jerry
Heb het er gisteravond nog met Bart over gehad en hij weet mijn mening ook.
Kan best zijn dat er vriendjespolitiek heerst, maar denk er ook goed aan dat niet iedereen dezelfde smaak heeft. Als ik het idee van de photoshop leuk vind, mag hij wat mij betreft iets minder net zijn afgewerkt. Hoe dan ook, in 99% van de gevallen is het toch wel te zien dat het een photoshop is.
En daarbij kan ik me nog een contest herinneren waar jij publiekelijk de photoshops van onder andere mij aan het afkraken was, vervolgens kreeg een andere photoshop, welke jij goed noemde opeens een berg stemmen erbij. Of het nou bewust of onbewust was, dat kwam ook een beetje vreemd over.
Maar ga nu alsjeblieft geen ruzie hier zitten te maken daarover, mensen die het leuk vinden om te photoshoppen doen dat, mensen die het niet leuk vinden niet. De winnaar wint, vriendjespolitiek kun je toch niet tegengaan op een forum.
forum is er toch ook voor om te reageren op fotoshops of het nou positief of negatief is.
mijn vorige shop van de calibra zat ook heel veel werk in maar was ook niet zo netjes helaas. comentaar hoort er nou eenmaal bij
maar ik geef soms ook tips hoe je iets beter of netter kan maken zo kun je elkaar helpen :thumbup
gr.
15 september 2008 om 14:37 #17428958Allo llmaal, zeg kheb e vraagske, tis gedaan ma wie hed er nu eiglijk gwnne? :)
staat nerges… :wtf15 september 2008 om 15:17 #17428959origineel gepost door rabbitopc
forum is er toch ook voor om te reageren op fotoshops of het nou positief of negatief is.mijn vorige shop van de calibra zat ook heel veel werk in maar was ook niet zo netjes helaas. comentaar hoort er nou eenmaal bij
maar ik geef soms ook tips hoe je iets beter of netter kan maken zo kun je elkaar helpen :thumbup
gr.
Jazeker, het is niet voor niets een forum, maar je moet je wel realiseren dat andere mensen door jouw post beïnvloed kunnen worden.
Het ging me met name om deze post van jouw:
origineel gepost door kadettnemo
de enige die het nog een beetje netjes heeft proberen te doen is dassmoerf en tim….de rest lijkt wel met paint gedaan damn :thumbdown
Na jouw post vlogen de stemmen toen bij met name dasmoerf binnen. Niet dat dit erg is, kan ik best tegen, maar dan moet je vervolgens niet zelf over dit soort dingen gaan klagen.
16 september 2008 om 17:35 #17428960miss dat we het stemmen even langer door kunnen laten gaan,, miss beter voor de onduidelijkheid die er nu is.. dus stemmen tot vrijdagavond 6 uur,, dan maak ik wel zeker een printscreen..;)
grtz
16 september 2008 om 18:54 #17428961moi heletijd die discussies over het overnemen van shops haha
is dit nu een discussie zaak of wordt er nog gestemt:jerry
19 september 2008 om 21:39 #17428962nou,, weer vergeten een printscreen te maken maarja,,
op dit moment staan rabbitopc en ik gelijk,, maar omdat ik de vorige contest heb gewonnen mag rabbit vn mij de contest doen;):thumbup20 september 2008 om 06:33 #17428963origineel gepost door .B4R7.
nou,, weer vergeten een printscreen te maken maarja,,
op dit moment staan rabbitopc en ik gelijk,, maar omdat ik de vorige contest heb gewonnen mag rabbit vn mij de contest doen;):thumbupals de rest het daar mee eens is ?
vindt ik het prima20 september 2008 om 06:55 #17428964Ik heb ook gestemt, maar ik heb niet gekeken naar vaardigheden, maar naar het ontwerp, het idee erachter om hem daad werkelijk te bouwen.
Dan kies ik toch voor rat-styl :angel
20 september 2008 om 08:54 #17428965rat-styl?
20 september 2008 om 09:13 #17428966Ja vies lelijk en laag, beetje duits, maar dan niet helemaal glad gewerkt
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.