Startonderbreking agila a

Forumindex Forums Modellen Corsa Startonderbreking agila a

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18406002
    ronnie206
    Deelnemer
      Lid sinds:
      27 December 2010

      Hallo,

      Ik heb problemen met het starten van mijn agila 1.0 uit 2003. Deze agila start sinds gisteren heel moeilijk en tijdens het starten knippert ook het lampje van de startonderbreking. Dit probleem doet zich ook voor met de reservesleutel. Naar veel proberen te starten stopt soms het lampje met knipperen en slaat hij ook direct aan. Wat zou dit kunnen zijn en hoe werkt deze startonderbreker? Ik heb alwel de stuurkolom opengemaakt en denk zelf dat de ontvanger van de startonderbreker (ring om contactslot) de oorzaak wel eens kan zijn. Als ik die ring vervang moet ik er dan mee naar de dealer onderhouden sleutels in te leren of is dit alleen maar een ontvanger die de code doorstuurt naar de comp of zit de code in de sleutelring?

       

      Mvg

       

      Ronnie

      #18406056
      liviu2004
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 April 2014

        Ronnie, startonderbreker = motor ecu + ring + transponder. een nieuwe onderdelen (gereset) moet ingeleerd woerden. Auto security code nodig.

        #18406074
        ronnie206
        Deelnemer
          Lid sinds:
          27 December 2010

          Dus alleen die ring vervangen heeft geen zin dan ?  Wat is nu het beste om te doen?

          #18406475
          Corsa_GSi
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 June 2004

            Een nieuwe transponderring moet ingeleerd worden op de auto, zodat alles weer met elkaar communiceert.

            Je kan ook een 2de hands transponderringen nemen, maar die moet dan wel vrijgeschakeld zijn anders kan je hem niet inleren op jouw auto.

            #18406839
            ronnie206
            Deelnemer
              Lid sinds:
              27 December 2010

              Bedankt maar ik heb hem inmiddels verkocht en een jongere terug gekocht.

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.