Startmotor Astra H kapot (revisieset)

Forumindex Forums Modellen Astra Startmotor Astra H kapot (revisieset)

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17254089
    X.otic
    Deelnemer
      Lid sinds:
      30 June 2004

      Hallo ik heb ook een astra h station 1.7 cdti 101pk waarvan de startmotor waarschijnlijk kapot is.
      Ik wilde de astra starten en hij zei klik en voor de rest deed hij niets. Geprobeerd de astra te starten met de snelstarter en ook nog een keer met startkabels maar hij deed niets.
      We gaan nu kijken of het daadwerkelijkl de startmotor is maar daar gaan we wel van uit.
      Nu zag ik in een ander topic dat de startmotor gereviseerd is. Is dit aan te raden of kan er beter een nieuwe in?
      Waar zou ik een revisiesetje kunnen halen als ik voor deze optie ga?
      Als ik een nieuwe startmotor ga helen welke kan ik dan pakken? Ik hoef niet meteen een originele er in waar ik de volle mep voor moet betalen.
      Wat is dan een goed optie?

      Alvast bedankt voor de antwoorden!

      Oj en natuurlijk iedereen nog de beste wensen voor het nieuwe jaar met veel veilige kilometers!!!

      #18090217
      X.otic
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 June 2004

        Is dit een optie?

        http://www.winparts.nl/834/

        #18090218
        stefanDTI
          Lid sinds:
          10 May 2007

          Gewoon ff laten reviseren en dan zelf in en uitbouwen , dan ben je goedkoop klaar.

          Gr
          Stefan.

          #18090219
          OA-H
          Deelnemer
            Lid sinds:
            3 May 2012

            Is gemakkelijk zelf te doen. Aan de klik te horen Ishtar waarschijnlijk je koolborstels op.
            Is niet veel werk uurtje ongeveer. Leuk klusje om het een x gedaan te hebben.
            Durf je het niet aan dan is het zelf demonteren en het naar de. Revisiebedrijf te brengen en dan zelfweer monteren.

            De startmotor van je link komt op ongeveer €122 uit dus wat wil je.

            #18090220
            X.otic
            Deelnemer
              Lid sinds:
              30 June 2004

              We hebben er een gereviseerd exemplaar ingebouwd. Deze lap op voorraad en ik had de astra weer snel nodig. Hij stond toch weer bijna een week stil. De vakantie van mijn vrouw was ook weer voorbij dus had weer twee auto’s nodig.
              Bedankt voor de reacties!

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.