Start/Stop systeem vivaro 2018

Forumindex Forums Modellen Vivaro, Movano, Arena, Combo (Bedrijfswagens) Start/Stop systeem vivaro 2018

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18362915
    jacko1965
    Deelnemer
      Lid sinds:
      6 January 2019

      :whistle:

      Hallo,

      Is er al iemand in geslaagd het start/stop systeem permanent uit te kunnen schakelen

      ipv telkens op knop te moeten drukken..

      Heeft er misschien iemand toevallig al een electrisch schema van model 2018 Vivaro

      vriendelijke groeten

      jacko  :scratch:

      #18363083
      VAN BELLE Jean Marc
      Deelnemer
        Lid sinds:
        22 April 2015

        Nee, het mag niet van de constructeurs in verband met de Euro 6 norm.  Vandaar dat ze deze informatie niet vrijgeven en het blijbkaar in de garage zelf misschien intussen ook niet meer weten.

         

        Strikt genomen zou ik dat wel mogen, want ik had snel de Vivaro nog besteld met Euro 5B ZONDER AdBlue om die rommel (ureum, bwah, wat kan dat goed zijn voor het milieu, gewoon een truc van efkes pipiplaksel als er roet gezien wordt en de uitlaat lijkt blanco te worden, maar de camionfabrikanten zien het graag komen, updatecentjes, heel dat milieugedoe lijkt net gesponsord te zijn door de automobielsector).

         

        Het is ook een drukknop, dus het zal niet helpen met die knop echt open te prutsen en te vervangen door een schakelknop.

         

        Mocht ik ongelijk hebben en ik kom ergens op, laat ik het wel weten. +je

        #18363105
        jacko1965
        Deelnemer
          Lid sinds:
          6 January 2019

          Hoi JM

          bedankt voor de reactie..

          verder hopende dat er ooit iemand een permanente oplossing op vind..

          of al iets meer gepruts heeft aan het systeem  :applause02:

          :good-job:

           

           

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.