Beste opel forumer,
Ik heb al een tijdje moeite met mijn kadett aan de praat te krijgen. Mijn kadett heeft erg veel moeite met vocht en kou.
het vocht probleem heb ik proberen te verhelpen door de verdelerkap, bougiekabels, rotor en bobine te vervangen. daarnaast heb ik reeds ook de accu vervangen hier heb ik ook enkele problemen mee gehad, zo wilde hij bijvoorbeeld alleen starten wanneer ik aangesloten was op startkabels. (dit probleem is momenteel nog een beetje zo ondanks het vervangen van de accu, de polen en aansluiting heb ik ook al geschuurd) echter wil hij momenteel helemaal niet starten, met iets warmer weer start hij meestal wel maar ook met (te)veel moeite. Daarnaast valt hij uit als ik geen gas bij geef in stationeer. daarom denk ik dat de broblemen aan de brandstof toevoer liggen en dan wel aan de stationair sproeier.
ik denk dat deze verstopt is en wil hem even gaan reinigen. Echter lukt het mij niet om die hele stationair sproeier te vinden. Ik heb een Pierburg 1B solex als caberateur. en een opel kadett 1.3nb s6 uit 1987
weet iemand toevallig waar deze te vinden is?
alvast bedankt.