Start Problemen

Forumindex Forums Modellen Corsa Start Problemen

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #18353602
    Jordy Elden
    Deelnemer
      Lid sinds:
      8 March 2018

      Hallo,

      ik heb sinds kort start problemen met mn Opel corsa 1.6 uit 1996, het is een oude auto maar inprincipe doet alles het nog prima.

      Nou sinds kort gaat het starten veel moeilijker en als ik dan een eindje gereden heb en binne 30/60 minuten weer weg wil rijden dan start hij vaak niet, als ik dan n half uur tot n uurtje wacht dan start hij weer zonder problemen, ik zat zelf te denken aan de start motor maar hij viel laast uit tijdens het rijden, me eigen weg laten slepen en eenmaal thuis starte hij weer. ben er al voor naar de garage geweest maar daar zeggen ze, hij doet het gewoon dus word het lastig om het probleem te vinden. ik heb zelf geen idee wat dit kan zijn.

      heeft iemand hier ervaring mee of een idee wat ik er aan kan laten doen? :help:

      #18353734
      Byjugo
      Deelnemer
        Lid sinds:
        2 May 2013

        Met mijn B hebben we hetzelfde gehad.

        Ik dacht dat het de nokkenassensor of de krukassensor was.. een van de twee. (Ik heb ze in die tijd allebei vervangen)
        Geeft met uitlezen (nog) geen problemen, maar gaat afwijkende waardes geven als de motor warm wordt. Daardoor loopt de ontsteking in de soep en slaat hij af (of niet aan).

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.