"spit" voor een d kadett.

Forumindex Forums Modellen Kadett "spit" voor een d kadett.

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #17262783
    soepkiepe
    Deelnemer
      Lid sinds:
      10 August 2010

      heb sinds vandaag de kadett de schorsing maar in gedaan.
      grootste reden is omdat ik weet dat wanneer ik het niet doe en hem gewoon terug keur op benzine ik er waarschijnlijk mee door blijf rijden en dus lang niet zo veel aan de auto doe Wink
      nu heb ik hem achter het huis staan..
      helaas is mijn inkomen niet zo heel groot, anders had ik hem helemaal kaal gemaakt en laten zandstralen, dan is alle rottigheid er uit Wink
      ben er dus nu over aan het denken om hem aan een “spit” te hangen om overal goed bij te kunnen.

      heeft iemand toevallig ervaring met zo spit maken?
      of gewoon wat tips?
      ik denk dat ik de voorkant zo maak dat ik dan 2 stangen maak die in de bumper bevestigingen vallen.
      voro de achterkant nog ff wat bedenken.

      en zou zoiets te doen zijn met 2 delen? of zou zo spit uit 1 deel moeten bestaan?

      #18201490
      Tiedo
        Lid sinds:
        7 December 2008

        er zijn hier genoeg die een spit hebben gebruikt voor een manta of ascona(ik zelf ook :D ), dus ff de zoekfunctie gebruiken dan vind je genoeg voorbeelden hoe je het zou kunnen doen

        #18201491
        theunm
          Lid sinds:
          29 June 2004
          #18201492
          soepkiepe
          Deelnemer
            Lid sinds:
            10 August 2010

            och theunm :P
            als ik jou niet had en geen licht.. dan zat ik mooi in het donker te prutsen haha :jerry

            in ieder geval.. dank je voor de link. die geeft wel genoeg info ja ;)

            #18201493
            Tiedo
              Lid sinds:
              7 December 2008

              mijn spit was precies zo, alleen had ik de auto achter aan de bumpergaten en aan de sleepogen vastgemaakt :thumbup

              #18201494
              soepkiepe
              Deelnemer
                Lid sinds:
                10 August 2010

                vlak bij de sleep ogen zitten mijn balken, denk dat ik daar een heel mooi ophang punt kan maken.
                weet alleen niet hoe ik het aan de achter kant moet doen.

                #18201495
                astra GT
                  Lid sinds:
                  18 July 2008

                  Kijk es aan, ge gaat hem goed aanpakken ;)
                  Misschien kan je hem achter aan de bumperbevestiging en aan je trekhaak bevestiging vast maken?

                  Ben benieuwd naar de volgende update….

                  #18201496
                  soepkiepe
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    10 August 2010

                    grootste probleem is ruimte en geld gebrek om het echt een top project van te maken.
                    maar heb er tch geen haast mee om hem klaar te maken, heb de astra nog wel ja ;)
                    die is morgen eerst aan de beurt, lekke uitlaat.

                    #18201497
                    astra GT
                      Lid sinds:
                      18 July 2008

                      Aha, nou denk dat dat de grootste problemen zijn voor de meeste van hier… incl mij zelf
                      Maarja daarom is het ja ook een hobby en zijn het ook projecten….

                      groeten

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.