Spiegels laten inklappen bij op slot doen

Forumindex Forums Modellen Mokka Spiegels laten inklappen bij op slot doen

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17276817
    Badjassen
      Lid sinds:
      29 May 2016

      Hoi, ik heb een Mokka 1.4 4×4 uit 2016 en heb niet de elektrisch verstelbare stoelen besteld. Nu blijkt dat je daardoor ook niet kan instellen dat bij het op slot doen van de auto middels de handzender, de spiegels gaan inklappen. Ook de dealer zegt niets te kunnen doen voor me.

      Maar, dit moet toch gewoon te programmeren zijn? Wie weet er een bedrijf die dit kan regelen / inbouwen / programmeren?

      #18320044
      h.garnier
      Deelnemer
        Lid sinds:
        5 May 2014

        Hallo Newbie,
        De spiegels automatisch inklappen bij het afsluiten van de Mokka is geen standaard optie en ook niet programeerbaar.
        Opel heeft hiervoor bewust gekozen, de rede ervoor weet ik niet.
        Dus welke versie of type Mokka je hebt maakt niets uit, de spiegels kun je alleen handmatig in of uitklappen.

        #18320045
        Badjassen
          Lid sinds:
          29 May 2016

          Dank voor je antwoord. Helaas…

          #18340693
          Lucky Luc
          Deelnemer
            Lid sinds:
            17 March 2017

            Bij die van mij gaan ze naar binnen op een pulsje van de knop om ze te verstellen, moet niet moeilijk zijn om daar een pulsrelais tussen te zetten dat op het slot schakelt.

            #18346322
            Mike1973Spijkcity
            Deelnemer
              Lid sinds:
              22 July 2017

              Niet alleen de spiegels maar de ramen en het dakraam ook.
              Druk op 1 knop om de auto aftesluiten en dan hoort alles dicht te gaan en in veiligheidsstand te schakelen.
              Zo simpel maar zo jammer dat ze dat er nou niet hebben op gezet. :-(

              #18348665
              HHo
              Deelnemer
                Lid sinds:
                19 January 2015

                Je kunt de spiegels het schuifdak en de portierramen elektrisch sluiten door de sluitknop van de handzender ( contactsleutel ) iets langer ingedrukt te houden.

                #18351466
                jj speed
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  6 January 2018

                  [quote quote=18348665]Je kunt de spiegels het schuifdak en de portierramen elektrisch sluiten door de sluitknop van de handzender ( contactsleutel ) iets langer ingedrukt te houden.[/quote]De spiegels klappen op deze wijze niet naar binnen. Schuifdak en ramen wel.

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.