Spiegels

Forumindex Forums Modellen Tigra Spiegels

  • Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Berichten
  • #17208486
    Nikita71
      Lid sinds:
      1 August 2008

      Hoi, ik heb nog gewoon mijn standaart spiegels op de auto zitten, nu vind ik het zicht echt slecht vooral met nat weer, nu wilde ik elektrische spiegels erop laten zetten maar aangezien er nog helemaal niks van elektrisiteit naar is gaat dat heel veel geld kosten wat ik er gewoon niet voor over eb, weet iemand anders nog een oplossing, bv ander soort spiegel of middel wat erop kan of noem maar op, ik lees het graag in ieder geval bedankt voor het lezen van deze vraag, groetjes Nikita

      #17460733
      wim-v6
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 August 2005

        deurbekleding eraf

        kijken of de stekkers er liggen.

        bij mijn combo-B liggen ze er wel in ieder geval.

        Willem

        #17460734
        Boterletter
          Lid sinds:
          27 December 2008

          Ze zijn bij mij elektrisch én verwarmd, dat had ik ook in mijn Citroën XM indertijd en ik moet zeggen het is wel heel erg prettig hoor, geen geklooi met beslagen spiegels of krabbelen met een cassettebandje ofzo.. heerrlijk.!

          Maar, misschien kun je op een sloperij wel ergens een auto vinden de ze nog heeft, dan is het een kwestie van loskoppelen en overzetten.. kan volgens mij nooit zo heel veel werk zijn.

          En Nikita lijkt mij een vrouwen naam, dus met en beetje vrouwelijke charme, moet er met de prijs toch best uit te komen zijn ;)

          #17460735
          Nikita71
            Lid sinds:
            1 August 2008

            Nou Nikita (inderdaad een vrouwtje) is niet zo charmant en ook niet zo technies om dit zomaar eventjs over te zetten dus dan maar met zonder elektrische spiegels, zit niks anders op, maar bedankt voor je reactie, groetjes van Nikita

            #17460736
            Boterletter
              Lid sinds:
              27 December 2008

              .. eigenlijk zou dat weleens grappig zijn, als er tijdens een meeting ook een soort van technische “crew” zou zijn die je helpt om dingen die je zelf niet kun, op te lossen..

              Misschien wel eens een idee voor de enthousiastelingen.. :hmmz

              #17460737
              Nikita71
                Lid sinds:
                1 August 2008

                Hoi , is een leuk idee maar dan blijft er voor de genieters met technies inzicht weinig gezelligheid over, groetjes Nikita

                #17460738
                mbvectrav6
                  Lid sinds:
                  29 January 2008

                  Ik heb vrij recent een andere deur in onze Tigra gezet..
                  en die deur die ik van een sloop had geregeld had een niet-elektische spiegel op gezeten en daar zat dus in de bedrading ook geen stekkers voor..
                  En bij onze Tigra zitten wel elektrische spiegels op.. moest toen de bedrading uit de oude deur over zetten in die nieuwe/andere deur..
                  En dat was wel ff prutsen want je kunt niet echt lekker bij de stekkers die in de deur zitten.. maar alles zit weer zoals het hoort.
                  Je zal dus moeten kijken of de bedrading in de deur die stekkers heeft voor een spiegel.

                  Gr. Maurice

                  #17460739
                  1985
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    3 January 2006

                    Ik moet binnenkort mijn deurpaneel er toch even goed op zetten en zal hem er wel even afhalen om te kijken hoe het bij de mijne zit :)

                    *Eerst moet het wat warmer worden OFFFFFFFFFFFFF … ik moet ergens warm plekke tegen weten te regellen :D

                    #17460740
                    Boterletter
                      Lid sinds:
                      27 December 2008

                      weet je, ik weet in Schiedam een autoclub. Daar hebben ze een brug en alle gereedschappen om zelf van alles aan je auto te doen.
                      Kan mij haast niet voorstellen dat zoiets niet op meerdere plekken zou zitten.
                      Het is heel simpel, je betaald iets van 17,50 per jaar contributie en mag dan van alle faciliteiten gebruik maken.
                      Vaak zijn er dan ook wel mensen die dingen kunnen en willen doen met je en of voor je.

                      Ik weet niet of er bij jullie in de buurt ook zoiets zit, maar effe googelen en misschien heb je wel snel een goede oplossing !

                      #17460741
                      1985
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        3 January 2006

                        origineel gepost door Boterletter
                        weet je, ik weet in Schiedam een autoclub. Daar hebben ze een brug en alle gereedschappen om zelf van alles aan je auto te doen.
                        Kan mij haast niet voorstellen dat zoiets niet op meerdere plekken zou zitten.
                        Het is heel simpel, je betaald iets van 17,50 per jaar contributie en mag dan van alle faciliteiten gebruik maken.
                        Vaak zijn er dan ook wel mensen die dingen kunnen en willen doen met je en of voor je.

                        Ik weet niet of er bij jullie in de buurt ook zoiets zit, maar effe googelen en misschien heb je wel snel een goede oplossing !

                        weetje: mijn probleem is dat mijn ouwe lui een grote warme garage hebben en “maar” 15 minuten van mijn af wonen … Mijn werk is leuk, maar het kost zo veel vrije tijd :angel

                        :jerry

                        #17460742
                        JackM83
                          Lid sinds:
                          26 January 2006

                          Gewoon even klussen wanneer het droog is buiten . Ga aankomend weekend met droog weer ook eens weer wat doen aan de Corsa .

                        11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.