Spiegel klapt niet uit

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Spiegel klapt niet uit

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18363703
    antoinedirkx
    Deelnemer
      Lid sinds:
      10 March 2017

      Beste Forumleden,

      Mijn rechter buitenspiegel (Vectra C 2008) heeft kuren sinds de sneeuwval van de laatste week.

      De linker spiegel klapt wel netjes uit wanneer ik mijn portier ontgrendel, de rechterspiegel blijft daarentegen ingeklapt.

      Wanneer ik deze vervolgens met de hand uitklap, klapt hij wel weer in bij het sluiten van de portieren, om vervolgens weer dicht te blijven staan wanneer ik mijn portieren weer ontgrendel.

      Heeft iemand een idee wat ik hieraan kan doen?

      Bvd voor jullie reactie!

      #18363704
      djjuergen
      Deelnemer
        Lid sinds:
        2 April 2009

        Het kan liggen aan een los contact of je Driver Door Module is aan het overlijden.

        #18363707
        Dominic-vl
        Deelnemer
          Lid sinds:
          6 November 2017

          ik heb hier laatst ook last van gehad na de sneeuw val (Z22YH 2008) en dit is misschien een oplossing??

          wat er nu is gebeurt bij jou is dat de spiegel min of meer uit de kom is, zo noem ik het maar ff. ik kreeg het bij mij weer gefixt door hem alsnog met de hand uit te klappen en dan nog iets verder( dus nog verder naar voren dan eigenlijk hoort) na dat ik de auto opslot had gedaan en knop heb in gehouden op de ab klapte de spiegel weer terug naar zijn normalen ingeklapte positie, na het opnieuw openen klapte ze allebij netjes uit.

          sinds dien de spiegels ook niet meer gebruikt van wegen dit gekloot elke keer, dan werken ze weer maanden lang en dan is het weer kut. hoop dat het zo duidelijk is anders kan ik vnv miss nog een foto uploaden.

          #18363708
          antoinedirkx
          Deelnemer
            Lid sinds:
            10 March 2017

            Dag Dominic,

            Bedankt voor de tip, ik denk te weten wat je bedoelt!

            Zal de spiegel idd eens helemaal doorklappen, en vervolgens de knop weer inhouden, kijken of ie meegaat.

            Als de spiegel het weer doet, dan mooi zo laten staan, zeker met dit weer ;-)

            Vr. gr.

            Antoine Dirkx

             

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.