Spam op telefoon.

Forumindex Forums Overige PC & Multimedia Spam op telefoon.

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17258980
    AstraF23
      Lid sinds:
      10 January 2013

      Hallo,

      Ik heb problemen van spam advertentie’s op mijn HTC Sensation XE, ik had een spel gedownload en 1 keer gespeeld.
      En toen kreeg ik elke dag wel wat spam advertentie’s en icoontjes op de achtergrond, heb het spel toen verwijderd maar mocht niet baate.
      Wie weet een oplossing?

      Mvg, AstraF23

      #18156863
      Fearless
      Deelnemer
        Lid sinds:
        9 January 2005

        Verwijder je alleen het logo of helemaal vanuit het taakbeheer? Want dan zou toch alles eruit moeten zijn qua spam

        #18156864
        AstraF23
          Lid sinds:
          10 January 2013

          alleen het logo dan, maar zal eens kijken of deze dan ook bij taakbeheer komt.

          Had al airpush detector gedownload, want die zou moeten helpen maar niet dus.

          #18156865
          Ivanos
            Lid sinds:
            28 July 2013

            @AstraF23 wrote:

            alleen het logo dan, maar zal eens kijken of deze dan ook bij taakbeheer komt.

            Had al airpush detector gedownload, want die zou moeten helpen maar niet dus.

            als je heel het spel (en eventuele andere apps die het heeft installed) un-installed, zou het moeten verholpen zijn lijkt mij.
            dus idd niet alleen het icoontje weghalen, want meer dan een short cut is het niet.
            maar ff in je configuratiescherm zeg maar, het un-installen.

            #18156866
            TWA
            Deelnemer
              Lid sinds:
              17 June 2010

              2 verschillende dingen kan ook…

              als t kleine icoontje ook echt van je spelletje is, staan daar de meldingen van aan. kan je uitzetten…

              2 de reclame? idd een gratis spelletje of ander app’je die dat doet. Google even op deze vraag, kan je een andere app weer voor downloaden die ze opspoort. Kan je ze daarna beide weer afgooien :vertag

              Greetz Emiel

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.