software 1.4T

Forumindex Forums Modellen Astra software 1.4T

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17236516
    mwes
      Lid sinds:
      4 July 2007

      IK ben in het bezit van een astra sportstourer 1.4T 120pk
      Op een site van een tuner heb ik gelezen dat de 1.4T 120pk en de 140 pk identieke motoren zijn, en dat alleen de software verschilt?!
      Zou een opel dealer nu gewoon de software om kunnen zetten ?

      :wtf

      #17867076
      belgium turbo
      Deelnemer
        Lid sinds:
        18 June 2010

        Dealer moet dat kunnen .
        Maar willen is wat anders :hmmz

        #17867075
        Klanderman
          Lid sinds:
          29 March 2009

          Denk niet dat de dealer dat gaat doen. Dan zullen ze je vertellen dat je de 140 pk versie maar had moeten kopen. Als iedereen dat achteraf zal doen dan verkopen ze natuurlijk nooit meer de ‘duurdere’ 140pk versie. En aftermarket chippen, daar verlies je de fabrieksgarantie mee als ik het goed heb.

          #17867077
          Driekus
          Deelnemer
            Lid sinds:
            10 October 2010

            Het is volgens mij niet mogelijk om de 140 pk sofware in te laden op de 120 pk versie. Het zijn 2 verschillende motortypes (de aanduidingen), de nieuwe Opel computer kan dus niet software van een ander motortype in zomaar een andere motor laden. Heb het geprobeerd met mijn auto met LEH turbo op Z20LET, geen succes omdat de motortypes niet overeen komen.

            #17867078
            Matt-GSi
              Lid sinds:
              24 September 2006

              Nee, dat gaat niet lukken

              #17867079
              Vincentttt
                Lid sinds:
                17 February 2007

                Ben zelf ook in het bezit van een 120pk sports tourer en wil hem graag laten chippen.

                Via deze link: http://www.atm-chiptuning.com/chiptuning/opel-astra-14t-120pk/” onclick=”window.open(this.href);return false;

                Wordt er aangegeven dat er gechipt kan worden, maar heb van eerder horen zeggen dat de chip in de auto zelf een beetje beveiligd is en dat ze deze nog moeten kraken om er wat mee aan te kunnen.

                Maar goed op dit moment er nog 750km op staan en qua snelheid bevalt het goed. Echter denk nog een paar 1000km erbij, dan lijkt me chippen een welkome aanvulling


                @mwes
                , laat je weten wanneer je gechipt bent, ben erg benieuwd, ik zie dat je uit zwijndrecht komt, ik ernaast

                gr.vincent

                #17867080
                Klanderman
                  Lid sinds:
                  29 March 2009

                  Dan ben je de fabrieksgarantie volgens mij wel kwijt het Vincentttt?

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.