sneeuwkettingen op insignia

Forumindex Forums Modellen Insignia sneeuwkettingen op insignia

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17275585
    timmerman_606
    Deelnemer
      Lid sinds:
      23 February 2009

      Hallo,
      Vraagje heb insignia met banden 245,45,18
      Ben op zoek naar sneeuwkettingen niet om naar de Alpen te rijden maar gewoon om van mijn oprit in de ardennen te geraken.
      245,45,18 is een moeilijke maat om te vinden.
      Zou 245,40,18 passen ??? of moet ik uitkijken naar 245,50,18 want die zijn er ook.
      tnx
      Max

      Meld dit bericht

      #18311803
      Miki
      Deelnemer
        Lid sinds:
        20 September 2012

        Hou er wel rekening mee dat je heel weinig ruimte tussen band en schotel van de veer hebt, dus je moet een extra platte schakel pakken. Officieel mag je op deze maat geen sneeuwkettingen voeren.

        Op sneeuwkettingen.nl kun je ze zo vinden

        #18311804
        timmerman_606
        Deelnemer
          Lid sinds:
          23 February 2009

          inderdaad ik heb weinig plaats daar schrok ik ook wel van.
          Ben eens gaan kijken op de website bedankt voor de tip,maar mijn maten waren reeds uitverkocht (de goedkope)
          Andere wielen leggen doe ik niet ik ben nl geen voorstander van sneeuw of winterbanden .
          Tenzij er een 155 of 165 op 13duim met grof profiel voor sneeuw bestaat voor insignia wat ik betwijfel.
          Maar zoals ik zei …. het is eigenlijk niet niet om ver mee te rijden, laatste sneeuw heeft mij twee deuken en en een kras opgeleverd kostenplaatje 2800 euro, daarom zoek ik een alternatief. In sneeuwsokken of hoe ze het noemen geloof ik ook niet..
          Zal uit armoede nog een sneeuwruimer moeten kopen denk ik ook goed voor 2 a 3K.
          Rudi,

          #18311805
          wimdm
          Deelnemer
            Lid sinds:
            5 October 2012

            hoi, heb je al eens gekeken bij sneeuwkettingenstore. je kan daar op voertuig en band zoeken. ik zie dat de kettingen voor insignia allemaal speciaal voor krappe wielkasten passen. en ook van de bekende merken zoals thule enz…. grtn wim.

            #18349260
            timmerman_606
            Deelnemer
              Lid sinds:
              23 February 2009

              Einde verhaal sneeuwkettingen.
              Deze week een antara van 10/2016 :toppie: gekocht met 8000km op de teller 4×4 dus geen kettingen meer nodig.
              Spijtig vond de insignia wel een prachtig model, garage heeft hem nu net 100000km op de teller.
              max,

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.