Slotbout op Interaction Velocity velgen (Corsa C)

Forumindex Forums Modellen Corsa Slotbout op Interaction Velocity velgen (Corsa C)

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18346813
    Tremonster
    Deelnemer
      Lid sinds:
      4 August 2017

      Hallo,

      Ten eerste wil ik zeggen dat ik de rechtmatige eigenaar ben van de auto + de velgen. Ik heb ik topic dus exclusief geopend om jullie kenners te vragen voor een e.v.t. oplossing voor mijn probleem.

      Deze luid als volgt; ik ben sinds dinsdag eigenaar van een Corsa C 1.2 Silverline uit 2006/2006. Onder de auto liggen 205/55/R16 banden + Interaction Velocity velgen. Deze combinatie maakt het een zeer sportief uitziend auto’tje (ik rij zelf altijd normaal, no stress)

      Op 3 van de 4 velgen zit een slotbout. De verkoper had de bijbehorende sleutel niet meer. Er is daardoor ook iets van de prijs af gegaan.

      Kent een van jullie wellicht het merk slotbout? (Zie afbeelding) of een manier om deze bij nood er vanaf te krijgen (zonder de velg te beschadigen)

      Onder nood versta ik klapband, lekkende band etc.

      zie slotbout

      Alvast bedankt!

      MVG :good:

      #18346816
      Corjan
      Deelnemer
        Lid sinds:
        15 May 2008

        Hallo

        Dat zal moeilijk worden om daar dop voor te vinden ze hebben allemaal een aparte uitsparing,wat je kunt proberen is een gewone dop pakken en die erop slaan en dan hopen dat hij los komt anders word jet uitboren

        succes

        #18346817
        Tremonster
        Deelnemer
          Lid sinds:
          4 August 2017

          Ja daar was ik al bang voor. Ik heb ook ergens wat voorbij horen komen over een rubbere dop. Deze zou je op de bout kunnen duwen en laten uitharden, om vervolgens met een normale dop het zaakje los te draaien. Heb echter geen idee hoe dat spul heet en of het effectief is.

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.