Sleutels vervangen

Forumindex Forums Modellen Corsa Sleutels vervangen

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    mca2
    Deelnemer

Van onze Corsa D hebben we de sleutel laten liggen in het speeltuintje en daarna niet meer terug gevonden (jaja, niet handig). We hebben nog wel de reserve sleutel maar er loopt dus ook iemand rond met onze sleutel. Er zit nu voor de zekerheid een los stuurslot op maar idealiter vervang ik de sleutelset. Ik heb zo het idee dat dit bij de dealer een zeer kostbare exercitie gaat worden. Is het mogelijk de afstandbediening opnieuw te “coderen” en een nieuw setje sleutels in te leren? Of kun je alleen een sleutel met andere baard inleren op dezelfde beveiliging?

Opeltje17
      Deelnemer

Andere sleutel kopen en laten inleren, oude sleutel(die kwijt is) kan je uit laten uitprogrammeren zodat je er niet meer mee kan starten.

mca2
        Deelnemer

Ah, dat klinkt al minder heftig dan ik dacht. Dan misschien toch eens de dealer vragen naar de prijs. Of zijn er veel goedkopere manieren?

Opeltje17
          Deelnemer

Weet niet waar je vandaan komt? Ik heb in Heerhugowaard een sleutel laten maken(origineel) met inleren rond de 80-90 euro was voor een vectra C, zal niet veel schelen met een corsa D sleutel verwacht ik.

Dealer vraagt goud prijzen!

mca2
            Deelnemer

80-90 klinkt prima! Heerhugowaard is vanuit regio Utrecht wat ver. Weet je nog adressen hier in de buurt?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.