sleutels corsa c [ centrale vergrendeling]

Forumindex Forums Modellen Corsa sleutels corsa c [ centrale vergrendeling]

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17244520
    groothuis27
    Deelnemer
      Lid sinds:
      20 April 2010

      wie kan mij helpen , ik heb van beide sleutels de printplaten / knoppen stuk .
      nu kan ik twee nieuwe sleutels kopen , maar dat kost ook aardig wat , incl. inlezen.
      nu had ik zelf een ander idee , maar daar zoek ik iemand voor die daar ervaring mee heeft , n.l ik had het idee om op de sloop 2 goede sleutels van een corsa op de kop tetikken en dan de sleutelbaard [ zo heet dat volgens mij , het deel dat je in je contact slot bijv. steekt ] over tezetten en het deeltje [ dat werkt n.l nog wel gewoon ] voor de start onder breker .
      volgens m ij moet ik dan alleen uit de sloop auto de ontvanger van het sleutel signaal [ weet niet zeker , maar dat is volgens mij de kiekert ] over zetten anders communiceerd dat niet met elkaar lijkt mij en gaan de deuren nog niet los op afstand .
      ik heb een 5 drs weet niet of het nog uit maakt of ik het uit een 3 drs of een 5drs haal .
      wie kan mij hier meer over vertellen , liefst met foto’s [ o.a van de sleutel binnen werk zodat ik weet waar wat zit ]
      wie o wie kan mij helpen ?
      mvg h.j

      #17963191
      Nick-GSI
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 June 2004

        volgens mij zijn er ook losse afstandsbedieningen te koop waarbij je het binnenwerk van je oude afstandsbedieningen in kan overzetten

        #17963192
        Rotho
          Lid sinds:
          22 January 2010

          als de printplaten stuk zijn, heb je geloof ik niet zoveel aan het binnenwerk.

          #17963193
          groothuis27
          Deelnemer
            Lid sinds:
            20 April 2010

            dat zal best , maar mijn printplaten zijn stuk , en de knoppen van de buiten kast .
            vandaar dat ik me afvroeg of je niet een setje goede sleutels van de sloop kan halen , maar weet niet wat je behalve de sleutels [ ontvangst kast in de auto , zal neem ik aan toch moeten reageren met elkaar ] nog meer moet over zetten ?
            h.j

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.