sleutel

Forumindex Forums Modellen Meriva, Agila sleutel

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #18374951
    Ranja
    Deelnemer
      Lid sinds:
      1 June 2020

      HALLO, kan iemand mij advies geven. Ik ben mijn enige sleutel verloren van mijn agila uit 2001.  Weet iemand een goedkopere  en snellere manier  om aan een sleutel  te  komen dan via de dealer. Ik heb nog wel de sleutel van de deur, maar die maakt geen contact. :bye:

      #18375116
      tanisha
      Deelnemer
        Lid sinds:
        1 August 2010

        Beetje laat maar sleutel en ecu zijn aan elkaar gekoppeld.

        Als je spul van de sloperij wilt gebruiken zal je dus een combinatie ecu, sloten en sleutels moeten halen.

        #18375136
        Ranja
        Deelnemer
          Lid sinds:
          1 June 2020

          Dank je voor je reactie, ben inmiddels twee sleutels rijker en 500 euro armer…….

          #18375219
          tanisha
          Deelnemer
            Lid sinds:
            1 August 2010

            Wordt je niet vrolijk van zulke prijzen voor 2 sleutels.

            #18375266
            Ranja
            Deelnemer
              Lid sinds:
              1 June 2020

              Nee dat kan je wel zeggen! Maar heb mijn auto echt nodig om naar werk te gaan en om met mijn hondje naar het bos te gaan…….. :bye:

              #18375305
              tanisha
              Deelnemer
                Lid sinds:
                1 August 2010

                Onze agila wordt ook regelmatig onder gekwijld door onze hond.

                Ik heb een geïmproviseerd honden rek in de kofferbak bestaande uit 2 oude Saab honden rekken.

                Anders is het geen zitten meer op de achterbank voor de kids.

                #18375306
                Ranja
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  1 June 2020

                  :yahoo:grappig dat je er met een gezin in rijdt. Ik zie altijd alleen bejaarden erin zitten……….(  ben zelf  ook al inmiddels richting bejaard….) Ik vind het een fijn autootje. Ze heet Tutje… en geloof het of niet.. ik ben beetje aan haar gehecht

                  #18375583
                  tanisha
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    1 August 2010

                    Die van ons heet koekie (iedereen zij wat heb je nu voor een koektrommel gekocht?) dus die naam is blijven hangen.

                    We hebben tegenwoordig 2 van die kleine dingen de ander is een Subaru justy 3gx wat eigenlijk van onderen het zelfde ding is maar met een Suzuki motor en 4×4.

                    Wij zijn inmiddels zowel aan koekie en subje aardig gehecht geraakt.

                    Ik reed eerst met koekie maar na het ongeluk dat we met de Saab van mijn partner hebben gehad kwam subje in beeld en toen hebben we van auto geruild.

                     

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.