Slechte ontvangst DVD800

Forumindex Forums Modellen Insignia Slechte ontvangst DVD800

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18336406
    Athlon
    Deelnemer
      Lid sinds:
      23 January 2007

      Heb nu van 2011 een Insignia, nog nooit goede ontvangst gehad, ze hebben me altijd aan het lijntje gehouden bij Opel, nu toen hij uit garantie was wilden ze hem volledig strippen tegen betaling natuurlijk.

      Iemand nog dit probleem en oplossing aub?

      Kan dus maar 1 radiozender ontvangen, buiten in een stad waar ik een paar meer kan ontvangen, RDS valt ook soms weg. maar vooral veel storing.

      #18336559
      Insigniauser
      Deelnemer
        Lid sinds:
        29 November 2014

        Ik neem aan dat je dit onder garantie hebt gemeld. Dan maakt het niet uit of de garantie is verlopen, de verkoper moet dit nog onder die condities verhelpen. Indien de verkoper onder Bovag garantie jou de auto heeft verkocht kun je dit via de geschillencommissie laten lopen nadat je de verkoper nogmaals hebt verzocht je probleem op te lossen, maar deze niet welwillend is.

        #18336801
        Benny82
        Deelnemer
          Lid sinds:
          14 January 2017

          Dat is echt lastig. Mijn zwager heeft die 2010 maar daar is alles goed mee.

          #18336971
          sig63
          Deelnemer
            Lid sinds:
            6 August 2006

            Het probleem is bij mij niet zo erg, maar ik ben ook nooit tevreden geweest (eveneens Insignia uit 2011)
            Het enige wat ik echt ontdekt heb is dat als de achterruitverwarming aan ligt, dat de ontvangst dan gestoord is.

            Ik heb altijd gedacht dat de antenne-aansluiting ergens los zit, maar het is zo veel werk om dat te controleren.

            #18363245
            Athlon
            Deelnemer
              Lid sinds:
              23 January 2007

              bleken de adaptors te zijn met usb die in de sigarettenaansteker steken te zijn

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.