SIM kaart in insignia

Forumindex Forums Modellen Insignia SIM kaart in insignia

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #18360986
    Jurgenr82
    Deelnemer
      Lid sinds:
      21 April 2018

      Helaas heb ik op mijn vorige vraag geen reactie mogen ontvangen. Graag wil ik het daarom nog een keer proberen met een andere vraag.

      Sinds een tijdje is bekend geworden dat de on star diensten van opel zullen gaan eindigen. Nu zit er in het systeem een simkaart van vodafone. Ik heb gebruik gemaakt van de 3gb die ik gratis kreeg en zag na het activeren dat vodafone de aanbieder is.

      Ik ga ervan uit dat er dus ergens een sim kaar gemonteerd zit.

      Nu is mijn vraag of het ook mogelijk is om deze simkaart te vervangen door een ander exemplaar en zo toch internet in de auto te hebben?

      Wat zijn de mogelijkheden hiervoor? En werkt het systeem met een andere simkaart (andere aanbieder)

      Welke vorm van bundel/abonnement zou ik hiervoor nodig hebben?

       

      hoop dat ik deze keer wel enige reactie mag gaan ontvangen.

      #18361011
      pjotter
      Deelnemer
        Lid sinds:
        21 November 2013

        [quote quote=18360986]Helaas heb ik op mijn vorige vraag geen reactie mogen ontvangen. Graag wil ik het daarom nog een keer proberen met een andere vraag. Sinds een tijdje is bekend geworden dat de on star diensten van opel zullen gaan eindigen. Nu zit er in het systeem een simkaart van vodafone. Ik heb gebruik gemaakt van de 3gb die ik gratis kreeg en zag na het activeren dat vodafone de aanbieder is. Ik ga ervan uit dat er dus ergens een sim kaar gemonteerd zit. Nu is mijn vraag of het ook mogelijk is om deze simkaart te vervangen door een ander exemplaar en zo toch internet in de auto te hebben? Wat zijn de mogelijkheden hiervoor? En werkt het systeem met een andere simkaart (andere aanbieder) Welke vorm van bundel/abonnement zou ik hiervoor nodig hebben? hoop dat ik deze keer wel enige reactie mag gaan ontvangen.[/quote]                                                                                                                                            Heb wel een link gevonden op engels forum maar het is mij niet duidelijk of er een fysieke sim kaart in je opel zje hieronder

        https://www.astrakforums.co.uk/search.php?st=0&sk=t&sd=d&sr=posts&keywords=sim+card

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.