silicone slangen en buizen voor een vectra b v6

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum silicone slangen en buizen voor een vectra b v6

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18335409
    bart-gsi
    Deelnemer
      Lid sinds:
      7 July 2012

      hey forumleden

      voor wie interesse heeft wilde ik dit even delen..
      zoals het topic al heet… silicone slangen voor een vectra v6 mochten de plastic slangen/buizen en rubbere slangen kapot gaan en moeilijk te krijgen zijn.
      https://roosemotorsport.co.uk/catalogsearch/result/?q=x25xe
      ik heb een kit voor de inlaat besteld en hoop die tussen de kerstdagen en oud en nieuw binnen te hebben…
      zit wel 25 pond verzendkosten op voor internationale vracht ( bedankt brexit…) maar als het item makkelijker te krijgen is heb ik er dat wel voorover…
      als ik het onderdeel binnen heb zullen fotos en de ervaring voor het passend zijn volgen…

      #18335463
      Corsa_GSi
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 June 2004

        Ik heb Roose Motorsport slangen voor mijn Corsa B / C20LET en die zijn van prima kwaliteit.
        Ze zitten erop sinds 2013, maar ik gebruik de auto ook niet dagelijks (dragrace auto).

        #18335484
        bart-gsi
        Deelnemer
          Lid sinds:
          7 July 2012

          ok.. ja voor mij is het wel dagelijks gebruik..
          maar die plastic en rubber buizen beginnen langzamerhand aan hun einde te komen… stukken breken/scheuren er vanaf als ik ze om wat voor reden even los moet halen.. en ben niet van plan om een dealer prijs te betalen voor een standaard onderdeel.. dan geef ik liever iets meer uit voor wat beters…

          #18335623
          Borisvec
          Deelnemer
            Lid sinds:
            28 January 2015

            Bedankt voor de tip! Liep er laatst ook tegenaan dat via de dealer sommige slangen
            Niet meer te krijgen zijn. Gelukkig zijn ze er ook in minder wildere kleuren
            Dan knalrood haha.

            #18336320
            bart-gsi
            Deelnemer
              Lid sinds:
              7 July 2012

              even deel 1 van het vervolg..
              maandag een mailtje gehad dat ze de siliconen buizen in elkaar gingen knutselen
              vandaag ( vrijdag) de inductie kit binnen gehad..
              ging wel even met wat vloeken erop want het was erg krap… maar als het eenmaal zat zat het als gegoten….
              foutmelding ook weg nu ik de LMM aan kon sluiten dus nu loopt hij lekker stationair en pruttelt hij lekker

              omdat het te donker is geen foto.. dus die komen later… maar meerdere bestellingen zullen van mij volgen want ik ga wel alle slangen op den duur vervangen…

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.