Sierlijst deuren Grandland

Forumindex Forums Modellen Grandland X Sierlijst deuren Grandland

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Sanderl
    Deelnemer

Dag,

Even een vraagje,

de sierlijst/sierstrip komt bij onze Grandland bij het sluiten van de de deuren tegen elkaar aan.

Is dat bij jullie ook zo? En zo ja, wat vind je daar van?

groeten Sander

quandor
      Deelnemer

Nee, herken ik niet. Even langs de dealer denk ik?

patrick0101
        Deelnemer

Beste

ik heb daar ook geen probleem mee, ik zou zeker terug naar de dealer gaan !!

Jalmo
          Deelnemer

Hallo Sander,

Ik heb het zelfde probleem. De sierlijsten zijn vorige maand vervangen, maar het probleem blijft zich voordoen.

Het lijkt alsof de bestuurders deur niet goed is!

Marcel99
            Deelnemer

Bij mij ook dit probleem. Voordeur (en achterdeur nu 2x opnieuw afgehangen. 2e keer door schadeherstelbedrijf (volgens dealer kunnen zij dat beter dan de garage). De Opel dealer geeft aan dat dit vaker voorkomt bij de Grandland X, deuren lijken ‘af-fabriek’ niet goed afgehangen te worden. Resultaat: beschadigde deuren/sierlijst.

Marcel99
              Deelnemer

Laatst een andere Grandland X zien staan op parkeerplaats, daar dezelfde waarneming als bij mij (zie hieronder). Ondertussen blijven de nieuwe sierstrips maar in back-order staan volgens dealer. Anderen ook deze ervaring? Hopelijk volgt snel de oplossing…

ED101561-582E-4D4A-B596-F03EE9783CCD

Anoniem

Ik heb hetzelfde probleem met de sierlijst aan de bestuurderskant. Je voelt het ook bij het openen van de deur. Bij mij zit er alleen niet zo’n hoogteverschil tussen de deuren als op de foto hierboven. Inmiddels gemeld bij de dealer en die moeten er nog naar kijken.

hreedijk
                  Deelnemer

Heb het ook sinds kort.

Verschil in hoogte heb ik niet, de sierlijst van de achterdeur aan de bestuurderskant is naar voren geschoven.

Voor nu door de dealer voorzichtig terug getikt, bij de eerst volgende servicebeurt wordt ie vervangen.

FS
                    Deelnemer

dit was ook de ziekte van de vectra is toch niet waar die auto heb ik na vier manden buiten gezwierd en zelf van de brug gehaald in de garage

de deuren die zakten gewoon naar beneden met een buizen sleutel trokken ze die scharnieren terug naar omhoog maar zakte na een tijd terug naar beneden

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.