Show hier je Zafira

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) Show hier je Zafira

4 berichten aan het bekijken - 426 tot 429 (van in totaal 429)
  • Auteur
    Jurgen Boes
    Bijdrager
    • Topics 1
    • Reacties 3

mooie zafira’s, maar zijn er hier geen opc’s?

was het maar waar… helaas zijn ze niet in automaat te krijgen.

robert64
    Bijdrager
    • Topics 5
    • Reacties 50

Lijkt wel een zafira leguana …

Jjmvanderlinden
    Bijdrager
    • Topics 0
    • Reacties 2

<p style=”text-align: left;”>Goededag. Ik heb een mankementje aan de cruise control. De memoryfunctie en de knop om snelheud te minder werkt niet meer. Weet iemand een oplossing? Het gaat om een zafira uit 2003</p>

Mikey2385
    Bijdrager
    • Topics 3
    • Reacties 5

Hallo Luitjes,

Ik weet niet hoe actueel dit topic is/blijft (gezien datum laatste post) maar ik ben nieuw. Ik dacht voor ik “overal” ga posten en commenten, ik stel me even vluchtig voor en laateven zien waar ik in rij. Zijn niet de beste foto’s maar ik wil hem even goed detailen voor ik beauty shots maak :tongue-out:

WhatsApp Image 2020-06-24 at 21.30.08WhatsApp Image 2020-06-25 at 12.09.50

Heb haar net een weekje en ben van plan wat modificaties door te voeren. Interieur en exterieur.

Het gaat om een Zafira B 2005 2.2ltr Cosmo variant, panoramadak, half leder inter. en een bagger radiootje (CD30, ja niet eens de mp3 variant).

Mijn plannen?

Interieur: radio vervangen (ik aas op een Xtron vc70vxv android 10 radio), achteruitrij camera, bestuurdersstoel leder “reparatie” (is niet stuk maar wel wat schuur plekken/scheurtjes), interieurverlichting vervangen naar ledjes maar wellicht ook ambient lighting aanbrengen (iemand ervaring?), proberen de “gordijnen” van de voorste twee ramen in het dak te repareren (iemand ervaring mee??)

Exterieur: grill vervangen naar opc variant (dus zonder logo) of wellicht de huidige gewoon zwart spuiten (en dan twijfel ik om het logo in carrosseriekleur te spuiten), sierlijst kofferbak in carrosseriekleur spuiten, velgen zwart spuiten (hier twijfel ik nog een beetje aan), haaienvin antenne, dakspoiler.

Dat is het wel een beetje. Exterieur plannen staan op lager pitje, ben er nog niet helemaal over uit. Als iemand tips heeft of iets hoor ik het graag.

Groeten

Mike

Mike
    Zafira B 2005
    2.2ltr Cosmo

4 berichten aan het bekijken - 426 tot 429 (van in totaal 429)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.