Show hier je Zafira

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) Show hier je Zafira

8 berichten aan het bekijken - 426 tot 433 (van in totaal 433)
  • Auteur
    Berichten
  • #18368736
    Jurgen Boes
    Deelnemer
      Lid sinds:
      15 September 2019

      [quote quote=17357653]mooie zafira’s, maar zijn er hier geen opc’s?[/quote] was het maar waar… helaas zijn ze niet in automaat te krijgen.

      #18371505
      robert64
      Deelnemer
        Lid sinds:
        7 December 2018

        Lijkt wel een zafira leguana …

        #18371589
        Jjmvanderlinden
        Deelnemer
          Lid sinds:
          14 January 2020

          <p style=”text-align: left;”>Goededag. Ik heb een mankementje aan de cruise control. De memoryfunctie en de knop om snelheud te minder werkt niet meer. Weet iemand een oplossing? Het gaat om een zafira uit 2003</p>

          #18378307
          Mikey2385
          Deelnemer
            Lid sinds:
            4 July 2020

            Hallo Luitjes,

             

            Ik weet niet hoe actueel dit topic is/blijft (gezien datum laatste post) maar ik ben nieuw. Ik dacht voor ik “overal” ga posten en commenten, ik stel me even vluchtig voor en laateven zien waar ik in rij. Zijn niet de beste foto’s maar ik wil hem even goed detailen voor ik beauty shots maak :tongue-out:

            WhatsApp Image 2020-06-24 at 21.30.08WhatsApp Image 2020-06-25 at 12.09.50

            Heb haar net een weekje en ben van plan wat modificaties door te voeren. Interieur en exterieur.

            Het gaat om een Zafira B 2005 2.2ltr Cosmo variant, panoramadak, half leder inter. en een bagger radiootje (CD30, ja niet eens de mp3 variant).

            Mijn plannen?

            Interieur: radio vervangen (ik aas op een Xtron vc70vxv android 10 radio), achteruitrij camera, bestuurdersstoel leder “reparatie” (is niet stuk maar wel wat schuur plekken/scheurtjes), interieurverlichting vervangen naar ledjes maar wellicht ook ambient lighting aanbrengen (iemand ervaring?), proberen de “gordijnen” van de voorste twee ramen in het dak te repareren (iemand ervaring mee??)

            Exterieur: grill vervangen naar opc variant (dus zonder logo) of wellicht de huidige gewoon zwart spuiten (en dan twijfel ik om het logo in carrosseriekleur te spuiten), sierlijst kofferbak in carrosseriekleur spuiten, velgen zwart spuiten (hier twijfel ik nog een beetje aan), haaienvin antenne, dakspoiler.

            Dat is het wel een beetje. Exterieur plannen staan op lager pitje, ben er nog niet helemaal over uit. Als iemand tips heeft of iets hoor ik het graag.

             

            Groeten

            Mike

             

            #18402209
            veen
            Deelnemer
              Lid sinds:
              26 August 2020

              Sinds kort lid van het Forum en maak nu even van de gelegenheid gebruik om onze aanwinst te tonen en mezelf voor te stellen

              Ik ben Noël, 38 jaar en sinds juli eigenaar van een (al zeg ik het zelf) prachtige Zafira Tourer OPC line uit 2012. Het is een 1.4 met turbo en 140 pk. Is geïmporteerd uit Duitsland.
              Het is onze eerste Opel, reden hiervoor Mazda 5 maar die viel erg tegen en veel problemen mee gehad, hopen hier veel fijne km’s mee te kunnen maken.
              Ben van plan om het forum lekker door te spitten om zo meer over de Zafira te weten te komen.

              20200716_16002320200716_160010

              Zijn nog foto’s van de verkoper, nog niet aan toegekomen om zelf betere foto’s te maken.

              #18453884
              Gerben Feikens
              Deelnemer
                Lid sinds:
                8 October 2020

                Vandaag de oude zafira weggebracht, maar eerst even een orgaandonatie. Bandjes waren 3 maand oid, dus die gingen mee… De 75LSNJ is niet meer levensvatbaar…

                Na het overschrijven kwam ik erachter, dat ik de 2e (!) eigenaar ben!

                Paar kleine dingetjes om te fixen, maar niet eens nodig. Alleen een vacuum trekkende tank….

                20220122_16034720220122_122353

                #18531632
                johnkat
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  27 May 2023

                  Hallo. Ik wil hem graag showen maar ik ga vanaf morgen eentje kopen. Ik had een paar vragen maar weet niet als dit word beantwoord binnen no time. Budget 4000. 6 op gaspedaal. 2 blijven er over. Er staat 270.000 op de teller staat dat ie goed is. Waar moet ik opletten ? Mvg Michael

                  #18539097
                  Patrick Tap
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    15 February 2023

                    IMG-20230628-WA0000

                  8 berichten aan het bekijken - 426 tot 433 (van in totaal 433)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.