Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › Show hier je corsa
- Dit onderwerp bevat 7,302 reacties, 1,109 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 juni 2024om 23:55 door Cat v6.
-
AuteurBerichten
-
7 juli 2011 om 13:50 #17294940
@ groenetijger ja ik wil plattere banden heb nu 195/45-16 en wil de 40 serie hebben en dan verlagen en een andere grill zonder opel teken verder blijft die zo me btje word misschien verkocht :thumb
wil hem zoiets hebben zeg maar
:kewlpics
8 juli 2011 om 03:58 #17294941@WillemsJ wrote:
Sinds een week is deze Corsa C in mijn bezit:
:)
Dat was mijn vorige auto, heb nu deze Corsa OPC ervoor ingeruild. Je hebt em bij Nefkens Soest vandaan als het goed is?
Heb dr een fantastische tijd mee gehad met die Corsa. Bavalt ie wat?Hier een paar fotos van mn huidige en jou huidige (mijn vorige auto). Echt leuk om te zien zo. :wub :afro :agent :D
Mijn huidige:
9 juli 2011 om 15:56 #17294942bij deze de beloofde fotos.
heeft een beetje lang geduurd maar ja druk druk druk he.
na de vakantie nog ff de side skirts monteren
9 juli 2011 om 16:53 #17294943Das een bekende auto…… ;)
9 juli 2011 om 20:00 #17294944mijn TR vorige week zaterdag op een oldtimer show in st. nicolaasga ( friesland )
12 juli 2011 om 20:31 #17294946Ook maar ‘s een fototje van de mijne dan
13 juli 2011 om 15:07 #1729494716 juli 2011 om 02:28 #17294949Random pics:
20 juli 2011 om 14:08 #17294950hier mijn eerste auto, corsa B 1.4 uit ’94, eerste foto zoals ik hem kreeg (nou ja geruild voor een fles whiskey, hij zou anders naar de sloop gaan) en de tweede foto hoe hij nu is, met een raampje van de sloop, apk, een flinke poetsbeurt en een setje wieldoppen…
20 juli 2011 om 17:34 #17294948Nou… hier is dan mijn Corsaatje. Gisteren door de wasstraat gehaald en toen schrok ik toch wel van de staat van de motorkap. Ik heb wel eens steenslag gezien, maar dit is toch wel erg. Ik weet echter niet of ik dit nu moet laten spuiten, of dat ik beter af ben bij een auto sloperij voor een Nieuwe Motorkap.
20 juli 2011 om 19:35 #17294952@TechNAB76 wrote:
Nou… hier is dan mijn Corsaatje. Gisteren door de wasstraat gehaald en toen schrok ik toch wel van de staat van de motorkap. Ik heb wel eens steenslag gezien, maar dit is toch wel erg. Ik weet echter niet of ik dit nu moet laten spuiten, of dat ik beter af ben bij een auto sloperij voor een Nieuwe Motorkap.
Zal niet meevallen, een nieuwe kap op de sloperij ;)
Maar denk idd dat je op de sloop voordeliger uit bent…21 juli 2011 om 21:11 #17294953Mijn corsa A TR ( 1985 )
22 juli 2011 om 08:44 #17294954Bmw spoilertje staat hem goed! :)
22 juli 2011 om 22:16 #17294955Iets betere foto’s :p (getrokken juist na het wassen ;)
22 juli 2011 om 23:01 #17294956Gave kar!
is dit origineel of…? :)23 juli 2011 om 17:38 #17294957Mijn nieuwe aanwinst, iets lager gemaakt en nummerbord:)
23 juli 2011 om 19:13 #17294958Gaaf zo, me die ori velgen!
24 juli 2011 om 01:04 #17294959@sylvester1 : Iets lager? :P
24 juli 2011 om 08:46 #17294960Ik kan niet lager, of iemand moet een oplossing weten voor de aandrijfasse.
Had hem nog 5cm lager, maar dat gaat echt niet. Dan komt recht voor aandrijfas tegen caroserie en knakken de kineten:(
Dus als iemand een oplossing heeft, om lager te gaan voor, achter kan nog wel.24 juli 2011 om 11:21 #17294961Kun je nog wel sturen dan als deze zo laag ligt? Lopen de banden niet aan tegen de voorschermen?
24 juli 2011 om 18:06 #17294962De banden liepen met sturen wel aan ja, dus weinig sturen(veel steken), ook liep hij soms aan boven op de band:)
25 juli 2011 om 16:10 #1729496428 juli 2011 om 06:42 #17294966Zal mijn corsaatje er ook even bij zetten.
Ondertussen met verlagingssetje eronder en atsjes 6jx13″
28 juli 2011 om 21:45 #17294968@sylvester1 wrote:
Ik kan niet lager, of iemand moet een oplossing weten voor de aandrijfasse.
Had hem nog 5cm lager, maar dat gaat echt niet. Dan komt recht voor aandrijfas tegen caroserie en knakken de kineten:(
Dus als iemand een oplossing heeft, om lager te gaan voor, achter kan nog wel.Wat voor schroefset heb je? Ik heb een Weitec Hicon schroefset, maar deze heb ik nu vlak op de schokbrekers liggen en is ongeveer net zo laag. Bij mij knakt linksvoor ook een beetje, en ben nu aan het bedenken of hier niet iets op te vinden is. Ik zit te denken aan het aanpassen van de motorsteunen om het blok óf te kantelen naar voren, of in z’n geheel hoger te hangen. Voor je rechter aandrijfas kun je een zogenaamde “frame notch” doen. (ff googelen, is vrij eenvoudig als je een beetje lasskills hebt).
Meteen maar paar plaatjes van de mijne:
‘t is een A1 uit 1985, 1.0LS (kleinste motortje, kaalste uitvoering). Als gezegd met Weitec Hicon schroefset op z’n laagst voor, zonder stootrubbers, achter zonder stelringen en ongeveer 3 graden camber. Op 8jx14″ verbreed GT staal met 175/50/14 Pirelli P6000 bandjes. Engelmann spiegels, blauwe platen, gele lichtbollen, kralen matten, toiletrolhoedje, vossenstaart. Gechopt dakrek (stond te hoog op de poten vond ik :-P ). Sub’s en versterker “ge-rat” in custommade kist bekleed met patchwork met dank aan mama.29 juli 2011 om 08:58 #17294969Dat ziet er leuk uit, ik kan nog 5cm zakken met mijn schroefset.
Heb hem nou uitgelijnd en staat nu op de vaste hoogte.
Ook heb ik nu geen problemen meer met de kineten, ik zou even een foto maken van hoe hij nu staat, achter is hij ook wat lager geworden:) -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.