Forumindex › Forums › Overige › Slap Geouwehoer › Show daily Ride ander merk
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
12 maart 2011 om 11:16 #17234053
Dacht show even me daily ride, waar ik OOK meetings mee afrij.
Een suzuki Baleno Gsx met 1.8 16V GTI motor bewerkt.
En snel dat dit ding is niet normaal.
Me broer zijn astra Gsi 16v had erg veel moeite:worsComments are Welcome
12 maart 2011 om 12:51 #17833700mijn daily ride.
ga er geen meetings mee af omdat ik hem niet van plan ben te verbouwen.
maar ziet er op zich wel aardig uit dacht ik.
is een 2.0i 16v gti maar echt snel is ie nog niet.
volgende week gaat mijn tussendemper er af en een andere einddemper.
denk dat het een enorme t*r*ng herrie gaat maken want ik kijk zo door die demper heen:P
dan mischien later nog eens chippen of zo en hopen dat ik dan in de buurt van de 150pk kom.12 maart 2011 om 15:52 #17833701[rquote=1889326&tid=144365&author=Gsifreak]Dacht show even me daily ride, waar ik OOK meetings mee afrij.
Een suzuki Baleno Gsx met 1.8 16V GTI motor bewerkt.
En snel dat dit ding is niet normaal.
Me broer zijn astra Gsi 16v had erg veel moeite:wors
Comments are Welcome[/rquote]
Dat zijn toch opel velgen?,
Het naafgat is dan toch te groot voor Suzuki?12 maart 2011 om 15:59 #17833702Mijn daily ride
12 maart 2011 om 17:10 #17833703mijn vorige dailyride:
Golf 1.8 20V Turbo highline uit duitsland
inmiddels weer keurig een Vectra GTS
12 maart 2011 om 17:15 #17833704Mijn daily ride
:P
ohjah tis een 1,8 8v met bewerkte carterpan en versnellingsbak.. ook is het subframe bewerkt
dit alles door een bedrijf genaamd A.S Falt.
12 maart 2011 om 19:07 #17833705[rquote=1889465&tid=144365&author=RonaldH][rquote=1889326&tid=144365&author=Gsifreak]Dacht show even me daily ride, waar ik OOK meetings mee afrij.
Een suzuki Baleno Gsx met 1.8 16V GTI motor bewerkt.
Editt
En snel dat dit ding is niet normaal.
Me broer zijn astra Gsi 16v had erg veel moeite:wors
Comments are Welcome[/rquote]
Dat zijn toch opel velgen?,
Het naafgat is dan toch te groot voor Suzuki?
[/rquote]Hee
nee het zijn geen opel velgen, dit zijn originele Borbet velgen, heel zeldzaam setje.., veel mensen willen deze velgen ook wel.
maar ze hebben inderdaad toen des tijds gekregen van de sloop hier uit de buurt omdat die toen me tigra wieltjes wou.
ze kwamen toen onder een e kadett vandaan.maar de naafgat van opel en suzuki is die van suzuki net een mm of 2 kleiner.
had ook geen pas ringen nodig:D
12 maart 2011 om 20:51 #17833706[rquote=1889524&tid=144365&author=GlennGSI]Mijn daily ride
:P
ohjah tis een 1,8 8v met bewerkte carterpan en versnellingsbak.. ook is het subframe bewerkt
dit alles door een bedrijf genaamd A.S Falt. [/rquote]
hey glenn, da’s een super bedrijf.
heb er ook eens mijn uitlaat door laten bewerken.
maar je kunt beter naar dr empel gaan, die gaat echt door tot aan het gaatje:D:D.groeten.
14 maart 2011 om 19:20 #17833707[rquote=1889378&tid=144365&author=Lex]
mijn daily ride.
ga er geen meetings mee af omdat ik hem niet van plan ben te verbouwen.
maar ziet er op zich wel aardig uit dacht ik.
is een 2.0i 16v gti maar echt snel is ie nog niet.
volgende week gaat mijn tussendemper er af en een andere einddemper.
denk dat het een enorme t*r*ng herrie gaat maken want ik kijk zo door die demper heen:P
dan mischien later nog eens chippen of zo en hopen dat ik dan in de buurt van de 150pk kom.[/rquote]Nice:thumbup
14 maart 2011 om 19:22 #17833708[rquote=1889378&tid=144365&author=Lex]
mijn daily ride.
ga er geen meetings mee af omdat ik hem niet van plan ben te verbouwen.
maar ziet er op zich wel aardig uit dacht ik.
is een 2.0i 16v gti maar echt snel is ie nog niet.
volgende week gaat mijn tussendemper er af en een andere einddemper.
denk dat het een enorme t*r*ng herrie gaat maken want ik kijk zo door die demper heen:P
dan mischien later nog eens chippen of zo en hopen dat ik dan in de buurt van de 150pk kom.[/rquote]Is dit een GT uitvoering?
Met die aparte bumpers, steken voor en achter toch wat uit?14 maart 2011 om 19:35 #17833709[rquote=1891230&tid=144365&author=HardcoreHell][rquote=1889378&tid=144365&author=Lex]
mijn daily ride.
ga er geen meetings mee af omdat ik hem niet van plan ben te verbouwen.
maar ziet er op zich wel aardig uit dacht ik.
is een 2.0i 16v gti maar echt snel is ie nog niet.
volgende week gaat mijn tussendemper er af en een andere einddemper.
denk dat het een enorme t*r*ng herrie gaat maken want ik kijk zo door die demper heen:P
dan mischien later nog eens chippen of zo en hopen dat ik dan in de buurt van de 150pk kom.[/rquote]Is dit een GT uitvoering?
Met die aparte bumpers, steken voor en achter toch wat uit?[/rquote]klopt dit is een speciale homologatie uitgaven voor de wrc. Aangezien de wrc auto’s toen 4 meter lang moesten zijn kwamen er dikkere bumpers op.
14 maart 2011 om 19:51 #17833710ja deze is GT uitvoering,auto is zo’n kleine 10cm langer dan de gti versie.
zover ik weet is het geen ‘echte’GT want dan moeten er ook binnen en buiten op de auto badges zitten met een serie nummer.
al heeft de vorige eigenaar er wel erg veel werk van gemaakt dan om er een gt look van te maken want in het interieur zijn ook alle details gt uitgevoerd.
spiegels zijn anders als een gti en er zit ook standaard een cd wisselaar in wat ook weer bij de gt uitvoering past.
maar weet er verder weinig van,heb nog steeds niks met peugeot al rijd dit op zich wel lekker.
gti blok is erg tam en je hebt niet het gevoel van’jeez voel me effe gaan’.
ik vergelijk dit dan als rijden met mijn ex corsa b c20xe en dan is het echt saai haha.
blok heeft zo’n 10pk minder als de c20xe en weegt de auto toch echt niet zo veel meer.
zoals gezegd,nieuwe uitlaat komt er onder deze week en dan zal het rijden wat leuker worden:P
nu vind ik kabaal uit de uitlaat echt wel leuk,ben groep A gewend..maar knijp hem toch wel een beetje..
uitlaat die ik gekocht heb is bedoeld voor track days zonder type goedkeuring en weet ik veel wat.
remmen zijn ook niet erg krachtig,heb er al geperforeerde schijven op gezet en sport blokken maar remt nog niet enorm goed.
veel gasten zetten er 4 zuiger klauwen op van een peugeot 406 V6 coupe.
kan je schijven kwijt van minimaal 283mm tot met een beetje geluk 305 mm.
is ook nog een optie.16 maart 2011 om 01:32 #17833711En de mijne :
18 maart 2011 om 08:32 #17833712hij doet het niet je foto
18 maart 2011 om 09:33 #17833713Hier een blitse foto van mijn daily ;)
18 maart 2011 om 09:36 #17833714:) respect.!
18 maart 2011 om 18:04 #17833715mijn daily
inmiddels al weer het e.e.a veranderd..
zal binnenkort weer even foto’s schieten!is btw een 2.0 16v 9a, met abf kop en schrick assen
spaghetti spruitstuk, korte 5bak en dat was ‘t wel zo’n beetje.motorische plannen voor de komende tijd zijn een andere chip & licht vliegwiel monteren.
18 maart 2011 om 18:54 #17833716Hej Emiel nog in deurningen geweest ?? :P
18 maart 2011 om 23:51 #17833717Hey man, haha nee helaas!
bekende van me wel, met die lage mat grijze passat 35i op verbreed g60 staal!eerst volgende vw meeting is de klein maar fijne brabant/limburg meeting van vw forum, dat organiseren 2 bekenden van me!
en daarna de meeting bij Nobis Asten ;)Verder ben ik er nog niet zo over uit, heb ‘t al zo druk :P
19 maart 2011 om 15:59 #17833718:o Hoe kun je :o
een VW Golf terwijl je een Manta hebt :argueIk rij overigs dagelijks naar werk in een Prius :P
19 maart 2011 om 16:12 #17833719hoe ik dat kan?
goede vrienden hebben die me voor weinig een leuke motor kunnen regelen,
en een golfje opzoeken via marktplaats, die straks nog oldtimer gaat worden ook.. :angel19 maart 2011 om 16:15 #17833720[rquote=1894807&tid=144365&author=Emiel-Manta]Hey man, haha nee helaas!
bekende van me wel, met die lage mat grijze passat 35i op verbreed g60 staal!eerst volgende vw meeting is de klein maar fijne brabant/limburg meeting van vw forum, dat organiseren 2 bekenden van me!
en daarna de meeting bij Nobis Asten ;)Verder ben ik er nog niet zo over uit, heb ‘t al zo druk :P[/rquote]
Gert jan toch ? :P Pfie brabant leuk stukkie kachelen :P wanneer zijn die dan ? misschien dat we hier uit apeldoorn nog ff met wat vw’s komen kieken dan :P
19 maart 2011 om 20:54 #17833721Jep Gertjan en Leon hebben hem vorig jaar gebouwd om de carbagerun van toen te rijden,
Inmiddels is ‘t ding van eigenaar gewisseld, en loop hij rond hier in Uden. (ook een bekende van me)
Vandaar dat k wist dat ‘ie daar ook geweest was!9 & 10 Juli:
http://www.vwforum.nl/meetings-f38/volksdub-2011-9-10-juli-te-well-t119150.htmlen de datum van Nobis Asten is nog niet bekend, of ik ben scheel en kan ‘m in de gauwigheid niet vinden :P
21 maart 2011 om 16:51 #17833722[rquote=1895459&tid=144365&author=Emiel-Manta]Jep Gertjan en Leon hebben hem vorig jaar gebouwd om de carbagerun van toen te rijden,
Inmiddels is ‘t ding van eigenaar gewisseld, en loop hij rond hier in Uden. (ook een bekende van me)
Vandaar dat k wist dat ‘ie daar ook geweest was!9 & 10 Juli:
http://www.vwforum.nl/meetings-f38/volksdub-2011-9-10-juli-te-well-t119150.htmlen de datum van Nobis Asten is nog niet bekend, of ik ben scheel en kan ‘m in de gauwigheid niet vinden :P[/rquote]
haha jah die carbagerun wagen was zo’n beetje men inspiratie voor men eigen passat haha :P Heb em ook idd tekoop zien staan.. 2000 euro meende ik dat ie vroeg ?
Die meets ga ik ff voorleggen bij men vw maten.. ff zien of we met een leuk groepje derheen gaan :thumbup
22 maart 2011 om 20:27 #17833723mijn daily;
28 inch lichtmetaal, 24 versnellingsbak, led verlichting! impressive specs…:D
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.