Schuurvonsten 29 opels worden binnen kort geveilt

Forumindex Forums Modellen Overige modellen Schuurvonsten 29 opels worden binnen kort geveilt

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 26 tot 33 (van in totaal 33)
  • Auteur
    Berichten
  • #18300725
    Graad
    Deelnemer
      Lid sinds:
      15 November 2015

      En over 5 dagen begint de veiling weer. Ga toch ook bieden op wat opels.
      Heb laatst een helemooie audi 100 2.0 5 cil gekocht via deze veiling in nieuwstaat voor de
      Prijs van een paar x MC donalds :thumb

      #18300726
      RamSwa72
      Deelnemer
        Lid sinds:
        5 February 2014

        Voor de liefhebber die nog wel interesse heeft, hier is de direct link —-> https://www.bva-auctions.com/auction/lot/19820″ onclick=”window.open(this.href);return false;

        #18300727
        Graad
        Deelnemer
          Lid sinds:
          15 November 2015

          Ben vandaag op de kijkdag geweest,maar allemaal meuk,op 1 Commodore en Monza na.
          Maar nog met veel werk helaas :angel

          #18300728
          RamSwa72
          Deelnemer
            Lid sinds:
            5 February 2014

            Ja dat is jammer, maar misschien juist voor de onderdelen scout weer mooi

            #18300729
            omegast
            Deelnemer
              Lid sinds:
              1 December 2014

              de blauwe manta ziet op het oog,nog wel redelijk uit..maar blijkbaar met open ramen weg gezet..zal wel een lekkere schimmel boel zijn :swear

              #18300730
              Graad
              Deelnemer
                Lid sinds:
                15 November 2015

                Ja klopt,interieurs om te huilen op 3 auto’s na.
                De bruine Commodore zag er redelijk hard uit. :thumb

                #18300731
                Haasje17
                Moderator
                  Lid sinds:
                  8 September 2009

                  @Graad wrote:

                  Ben vandaag op de kijkdag geweest,maar allemaal meuk,op 1 Commodore en Monza na.
                  Maar nog met veel werk helaas :angel

                  Tja, ik ben zelf ook wezen kijken, en wil toch echt niet zeggen dat het allemaal meuk is.

                  De Blauwe Monza, Rode Commodore, En blauwe Senator Royal zijn nog zeker wel te redden.
                  De rest met veel liefde nog prima ook wel wat van te maken.

                  Grootste nadeel van allemaal is dat alle rubbers versleten zijn en motoren zeker lang stil staan.

                  Maar ik heb sinds kort via facebook een rijdende senator gekocht en moet ook hiervan zeggen redelijk wat mankementen aan.
                  Dus of je dan een rijdende wil hebben. Koste plaatje zal ongeveer gelijk liggen.

                  Beter een slechte aan de buitenkant en weet wat je koopt dan een goede aan de buitenkant en achteraf toch slechter dan gedacht.

                  #18300732
                  Graad
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    15 November 2015

                    Iedereen heeft een ander inzicht van auto’s.
                    De rode Commodore en blauwe monza( met de ruiten op de achterbank) vond ik t best
                    De royale was me te veel zwart gemaakt,en rechterkant dorpel slecht ect.
                    Denk dat t net alleen poetsen niet goedkomt.
                    Maar als een liefhebber die daadwerkelijk van opknappen houd,restaureren,dan zit er leuk spul tussen.
                    Maar ik kijk naar t totaal plaatje aks ze klaar zijn,dan geef ik liever 3000€ meer uit persoonlijk :thumb

                  8 berichten aan het bekijken - 26 tot 33 (van in totaal 33)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.