Schroef gezocht

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17209611
    Opel_Bjorn
    Deelnemer
      Lid sinds:
      4 May 2008

      Tijdens het rijden begon er een piep vanuit het dashboard te komen. Het leek net op geluid van een blazer waar de lagers van versleten zijn; Niet verder aan geërgerd ofzo, maar dit gepiep werd erger en erger dus zette ik de blazer af. Maar dit gepiep bleef dus het was de blazer niet. Dus verder op zoek naar het gepiep. De kap open gedaan en het kwam van bij de waterpomp vandaan. dus ik al meteen een nieuwe waterpomp gaan halen om dat ik dacht dat de lagers er hier van zouden uitliggen hoewel hij geen water lekt en perfect koelt. Tijdens het demonteren om de nieuwe pomp te plaatsen kwam ik uit bij het echte probleem. De waterpomp is nog goed maar de schroef en de viscokoppeling vooraan zijn slecht. Dus ja nu zoek ik een viscokoppeling en schroef van een Monza 3.0E. Iemand mss een exemplaar liggen?

      #17479262
      deziggy
        Lid sinds:
        3 January 2006

        na op mijn rekord 2000s twee maal een andere schroef te hebben gezet en toen steeds hetzelfde probleem (rammelen) na een poosje opdook heb ik er maar een vaste opgezet……

        #17479263
        deziggy
          Lid sinds:
          3 January 2006

          op ebay duitsland kan je ze nog nieuw krijgen volgens een kammeraad van me voor een euro of veertig…..

          #17479264
          Opel_Bjorn
          Deelnemer
            Lid sinds:
            4 May 2008

            is ondertussen al hersteld met ééntje van een senator :D draait terug als een zonnetje

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.