Schoonvader heeft een (bijna) nieuwe meriva gekocht!

Forumindex Forums Modellen Astra Schoonvader heeft een (bijna) nieuwe meriva gekocht!

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17232290
    X.otic
    Deelnemer
      Lid sinds:
      30 June 2004

      Hey, ik ben vandaag met mijn schoonvader een Meriva wezen kopen. Ik weet dat dit niet het Meriva gedeelte is, maar als astra rijder wou ik dit wel even laten zien, en hij ruilt er zijn astra g station op in. Het is een Meriva van 30 mei 2011 en is full option. Het is de cosmo uitvoering met parkeersensoren voor en achter, kleuren navigatie, handsfree bellen, panoramadak, 18 inch velgen, half ledere bekleding etc. Ik heb er ook in gereden en hij rijdt echt perfect. Ik hen een paar weken zitten zoeken op internet voor hem naar de perfecte Meriva en deze is echt mooi :wub Oh ja hij heeft 4200 km gelopen :thumb Plaatje bij het praatje:



      Groetjes, Klaas

      #17812136
      bjornspiering
      Deelnemer
        Lid sinds:
        18 August 2009

        Ik vindt dit wel een mooie auto maar meer voor de iets oudere mensen, ik hou meer van de Insignia,Antara,Astra,Corsa. maar uiteraard is dit een hele mooie auto!

        #17812137
        Z20LER
          Lid sinds:
          18 October 2007

          Mooie auto.
          Veel plezier ermee.

          #17812138
          X.otic
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 June 2004

            @bjornspiering wrote:

            Ik vindt dit wel een mooie auto maar meer voor de iets oudere mensen, ik hou meer van de Insignia,Antara,Astra,Corsa. maar uiteraard is dit een hele mooie auto!

            Ik vind de nieuwe opel ook mooi en zou deze met de 2 eindjes van ons ook best willen rijden. Dat ligt natuurlijk ook aan de uitvoering.

            #17812139
            bjornspiering
            Deelnemer
              Lid sinds:
              18 August 2009

              ja zoon auto is ideaal voor een gemiddeld gezien, al vindt ik tegenwoordig wel dat de auto steeds meer gaat kosten en dat je steeds meer dingen erzelf op moet kopen daarom kan je tegen woordig beter zoon auto kopen als dit gewoon een slimme koop

              #17812140
              Silver
                Lid sinds:
                7 July 2006

                mooi ding, goede kleur en dikke 18”, die wil ik ook wel voor de deur hebben hier :D

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.