Schoonheidsfoutjes?

Forumindex Forums Overige Feedback en mededelingen Fouten en storingen Schoonheidsfoutjes?

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #18329996
    Malina
    Deelnemer
      Lid sinds:
      23 November 2016

      Beste forum(ver)bouwers,

      Wellicht doe ik het verkeerd maar volgens mij heb ik een paar schoonheidsfoutjes ontdekt:
      1. Bij het instellen/aanpassen van ‘Forum Signature’ onder bewerken onder profiel krijg ik de foutmelding ,”Gelieve alle verplichte velden invullen voor u opslaat.’.
      Zodra ik het veld ,’Displaynaam (verplicht)’, invul krijg ik de melding, ‘Er is een probleem opgetreden bij het updaten van je profielgegevens. Probeer het nog eens.’.
      2. Bij ‘Profielfoto bewerken’ als ik een afbeelding probeer te uploaden krijg ik de melding, ‘overschrijdt de maximale uploadgrootte voor deze website.’. Het zou handig zijn als er ergens staat waar de afbeelding aan moet voldoen.
      3. Ook bij ‘Verander omslagfoto’ zou het fijn zijn als er bij staat waaraan de afbeelding moet voldoen. Bijvoorbeeld minimale maar ook maximale grootte van de afbeelding.

      Veel succes met de verdere ontwikkeling van het forum!

      #18329999
      Senatorman
      Beheerder
        Lid sinds:
        7 November 2016

        Bedankt voor de melding
        Het opslaan en wijzigen van je profiel werkt nu.

        Er zijn geen vooraf ingestelde limieten voor profiel en omslagfoto. Uiteraard zal er een limiet zijn, maar vooralsnog kunnen wij de meeste formaten gewoon plaatsen. Waarschijnlijk is je afbeelding erg groot.

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.