schokdempers Bilstein 6

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) schokdempers Bilstein 6

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18375048
    hennes
    Deelnemer
      Lid sinds:
      4 March 2007

      Hallo allemaal ik heb een probleem met mijn Zafira b uit 2010, heb nieuwe bilstein 6 dempers gekocht en die onder mijn zafira b gezet maar ik vind hem niet lekker rechtuit rijden het is net of dat ie alleen maar op zijn veren zelf rijdt en er geen demping is, ja zo is het gevoel hij rijdt goed rechtuit maar vind  waggelen kan het niet beter uitleggen als je er bochten me maakt dan is er niks aan de hand, ik zal het hele verhaal vertellen bij autodock schokdempers van bilstein gekocht de 87088035  toen ik de oude dempers eraf had gehaald(nr. van opel zelf 93862688) viel het me op de zuigerstang 2 keer korter was dan die van de bilstein ik heb navraag gedaan bij autodock en bij bilstein zelf en die zeggen allemaal dat deze dempers van bilstein er ook onder konden al was de zuigerstang hiervan  bijna 2 keer zolang maar dat was geen punt dus ik heb er alles onder gebouwd met de oude veren want die zagen er nog als nieuw uit, maar vind heb niet lekker sturen wat kan het zijn zou graag wat hulp kunnen gebruiken  :help:

      #18375084
      hennes
      Deelnemer
        Lid sinds:
        4 March 2007

        Ik denk dat ik het al heb gevonden wat het is teminste voor de helft ik had er ook nog 2 stabilisator rubbers op gezet en nu ist het rijgedrag zo stijf geworden dat als ik op een gladde rechte weg rijd alles voeld maar is nu wel strak door de bochten dus jullie hoeven niet meer te reageren ja het mag wel maar hoef niet perse .

        #18378194
        hennes
        Deelnemer
          Lid sinds:
          4 March 2007

          Schokdempers maar retour gestuurd naar autodoc maar ik geloof niet dat ik mijn geld terug krijg, maar ja ik moet mijn garantie aanspreken dat zijn me rechten, misschien nog liefhebbers Bilstein B6 ????? 4 weken er onder gehad dus onbeschadigd mag dan weg voor een opel forum prijsje temiste als ze hem terug sturen. :smiley-car:

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.