Schokbrekers vectra opc (opgelost en een paar foto’s)

Forumindex Forums Modellen OPC-Modellen Schokbrekers vectra opc (opgelost en een paar foto’s)

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur
    Berichten
  • #17255023
    patman
      Lid sinds:
      21 October 2004

      Hallo mede opel liefhebbers,

      Na 5 jaar een coupe turbo met veel plezier te hebben gereden, ben ik sinds 2 dagen in het bezit van een vectra opc.
      Mooie auto met veel vermogen en luxe.
      Echter viel me wel op dat er een rammelend of knakkend geluid uit de achterkant kwam.
      Vandaag heb ik dit laten controleren door de opel dealer en die zei me dat de schokbrekers achter kapot zijn.
      Aangezien het een opc is hangt hier een kostenplaatje aan vast waar je van achterover slaat.
      Gelukkig heb ik garantie bij de auto gepakt dus hopelijk word het opgelost.
      Maar ik wilde hier vragen of er meer problemen met die schokbrekers bekend zijn.
      Aangezien de auto pas 84000 heeft gelopen vind ik dit erg snel.
      Ook las ik op engelse forums wat over modificaties aangezien er schijnbaar veel problemen waren.
      Zijn er hier mensen die wat meer hierover weten?

      #18102352
      kammers85
      Deelnemer
        Lid sinds:
        19 December 2012

        foto’s ….

        heb je een gts model of stationwagen…
        kleur en waar heb je hem gekocht !!!???

        #18102353
        patman
          Lid sinds:
          21 October 2004

          Ok, even snel 3 foto’s.
          Als ik wat meer tijd heb zal ik op dit forum eens betere foto’s plaatsen als ik hem eens goed in de wax gezet heb.
          Het is een gts opc uitvoering.
          Ondertussen is het probleem al netjes opgelost door de garage waar ik hem gekocht had.
          Het waren de stabilisator rubbers. (ik had me maar weer eens laten bezeiken door de lokale opel dealer)
          Voor de rest is het echt een geweldige auto om mee te rijden.. wat een vermogen en luxe, niet normaal.


          #18102354
          wagnas
          Deelnemer
            Lid sinds:
            10 May 2007

            Erg mooie auto.:) Veel plezier ermee.

            Ik heb ook een zwarte GTS Sport. Alleen wat minder power erin.:)

            #18102355
            g-astraa
            Deelnemer
              Lid sinds:
              13 March 2005

              dikke opc zeg alleen jammer van de kleur.

              #18102356
              ronOPC1
              Deelnemer
                Lid sinds:
                30 December 2007

                Mooie OPC zeg!!! Ik vind persoonlijk de Vectra OPC in de kleur zwart mooier als in arden blue.

                #18102357
                kammers85
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  19 December 2012

                  waar heb je deze gekocht ???

                  komt me bekend voor

                  #18102358
                  gijzbed-opc
                    Lid sinds:
                    30 June 2004

                    :thumb Mooie Vectra hoor!!
                    Die stabilisator stangen gaan wel meer stuk bij Opel hoor niks nieuws, zijn ook niet erg duur en makkelijk te vervangen.
                    Veel plezier met je OPC.
                    Gr. Peter.

                    #18102359
                    Gts-2.2
                      Lid sinds:
                      17 January 2010

                      Zeer mooie Opc, volgens mij heb ik je ook al zien rijden in Maastricht t.h.v. de mediamarkt een paar dagen geleden.
                      Veel veilige km’s gewenst :thumb

                      #18102360
                      patman
                        Lid sinds:
                        21 October 2004

                        Thanx voor de reacties :D
                        @ Gts-2.2, dat zou heel goed kunnen, ik woon vlak bij de mediamarkt in de buurt en ik rij er iedere dag langs als ik van mijn werk naar huis rij.
                        @ kammers85, ik heb deze bij auto-garant in geldrop gekocht.
                        Het is een eerlijke auto, maar ik zal nooit meer bij die garage komen.

                        #18102361
                        alaintrines
                          Lid sinds:
                          8 July 2012

                          Super vectra, wat een bakken plezier geven deze auto’s :wors :wors :wors

                          #18344304
                          vectra2.8turbo
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            5 September 2015

                            Arden blue is de snelste

                            #18360398
                            Martijn272727
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              7 May 2005

                              Goede morgen,

                              Ik ben Martijn 40 jaar en de trotse bezitter van een vectra 2.8 opc station, ik heb echter 1 wens met mijn auto en dat is een veel strakkere wegligging dus andere schokdempers en vering.

                              Nu heeft mijn auto niveauregeling Ids plus actieve demper deze schijn je uit te moeten schakelen om nieuwe dempers te kunnen plaatsen, ik zou zelf bilstein of een andere strakke set laten monteren.

                               

                              Is er iemand die meer af weet waar ik de actieve dempers kan laten uitprogrammeren en of dit kan en werkt?

                              Er zijn wel setjes van kw cancellers maar deze zijn 300 euro ik vind dit wel erg veel geld voor een canceller.

                              Graag hoor ik van iemand die een handige oplossing weet.

                              Mijn email klets25@hotmail.com

                              Vr gr Martijn.

                            13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.