Scherm op zwart bij gebruik CarPlay

Forumindex Forums Modellen Astra Scherm op zwart bij gebruik CarPlay

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #18362270
    Anoniem
      Lid sinds:
      1 January 1970

      Eerder ging het complete navigatiescherm op zwart toen ik Spotify opstartte via CarPlay. Maar enkele weken geleden gebeurde het na het ontvangen van een foto via Whatsapp waarna het scherm compleet op zwart ging en daarna kennelijk weer opnieuw opstartte waarna de navigatie weer zichtbaar werd. Maar na een minuut kreeg ik weer een foto binnen en wederom het complete scherm op zwart. Gelukkig zat mijn echtgenote naast me en kon er foto’s van nemen. Opel Nederland en de verkopende dealer zeiden nl. eerder dat alle geke dingen in mijn auto vooral door mij kwamen… (bleek uiteindelijk hoofdzakelijk te komen door een defecte accu)

      De reparerende dealer nam contact op met de ETAC en legde de zaak voor. De ETAC concludeerde dat het vermoedelijk de processor is, die het niet trekt, maar waar helaas nog geen oplossing voorhanden is.” Das bijzonder, want eerder concludeerde de DEKRA al in onafhankelijk onderzoek, dat de computer in de Astra K vergelijkbaar is met een Commodore 64 (maar wat zij niet in hun rapport durfde op te nemen). Opel Nederland ontkende dat toen in alle toonaarden….

      Voorlopig is dus de oplossing om in de iPhone bij “berichtgeving” bij whatsapp “toon in CarPlay” uit te zetten.

    1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.