Forumindex › Forums › Modellen › Grandland X › Ruitenwissers automatisch
- Dit onderwerp bevat 313 reacties, 9 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 26 maart 2024om 22:45 door Anoniem.
-
AuteurBerichten
-
26 maart 2024 om 19:42 #18551191
doen
26 maart 2024 om 19:50 #18551192Zal wel goed kunnen komen, maar vertel nu eens eerst waar er wordt ‘gejankt’ over een hond.
26 maart 2024 om 20:43 #18551193Beste meelezers, op uitdrukkelijk verzoek van @wappie1 (=gelijk aan forumlid @Jopsa) hieronder een opsomming van zijn zinvolle bijdragen in dit topic over de ruitenwissers.
Het zijn er geen 10,20,30 of 40, maar meer dan 120. Wew, wew.
Hans, laat hem. Enkel op ruzie uit.
Leve de Grandland x . Nu zal ie blij zijn.
mijn grandland X was ook een mooie verschijning inderdaad. Alleen jammer van de resem problemen anders reed ik er nog steeds mee.
Ik rij altijd mijn wagens op
Het rijden in de nieuwe wagen is wel een stuk aangenamer en luxueuzer
1 les die ik leerde voor mezelf : ik koop nooit nog een splinternieuwe
je raakt in discussie met mensen die hun auto verheerlijken zeg je…. Ja, precies wel. Maar je treedt ook in discussie met mensen die, bij problemen met hun wagen, dit ook willen delen. Je zal dan wel met heel wat mensen in discussie treden vermoed ik.
Je snapt het niet duidelijk. Maar goed. Het ga je goed.
e bent lachwekkend
nooit zit de sleutel in mijn broekzakje zoals bij u.
De koffer ging meerdere malen open zonder reden. Zowel thuis, op een parking (na enkele uren shoppen. Steeds bij het vertrekken keek ik achterom of er niks vreemd zou gebeuren toen we de wagen achterlieten. Tot hij uit het gezicht verdween.
Geef me je mailadres en ik mail je uren videomateriaal door. Hopelijk beegin je dan niet te wenen uit geluk opdat jij zo geen probleemgeval had betaald.
te gek voor woorden……….
uw zever volgen….
idd, en ze lachen zich een breuk met uw gelul.
Ga gerust verder met uw betogen, ik volg je zeker verder. Je bent grappig.
Ohja, nog een leuke bij de huidige wagen is dat de camera wel blijft werken wanneer je achteruit gaat rijden….. Hoe was dat nu weer bij de GLX ?
Kan je “svp” eens voluitschrijven zonder eerst op te zoeken ? Maak er gewoon aub van…
oooja, ik zie het. Ik ben dus blij dat de camera bij huidige wagen (verboden door quandor om nog merken te noemen) blijft werken bij het achteruitrijden met aangehaakt en aangekoppeld karretje.
OMG (= Engels) Waar gaat dat hier naartoe met deze kerel alias Quandor. Die doet me echt schuddebuiken…. Die zoekt dus overal heisa…
19 maart 2024 om 19:57#18550838REAGEER
quandorDeelnemer
44 23Lid sinds:
14 November 2017
Mee eens, té gek voor woorden (maar CJX heeft wel eens eerder bijzondere postings gedaan).Daarnaast : jij rijdt toch een ander merk? Wat doe je nier nu nog?
En ik aan Andre Vanduin als ik quandor hoor
grandramp klopt als een bus
Hij vindt zichzelf echt leuk
Komaan mannen, blijven posten.
Laat die gefrustreerde kerel zijn gangetje gaan. Die mens kan niet gelukkig zijn of worden jammer genoeg.
Die quandor is echt knetter………… Maar hij maakt me toch al aan het glimlachen. Hoe zot kan je zijn en nog worden..
omdat we uw gezever zouden missen…
klopt. De elektrische gekte niet houdbaar. Getuige enkele garagehouders. Ik vroeg eentje of hij geen elektrische staan had om test te rijden ean tweetal jaar terug. Hij keek me aan en zei : als ik hier 2 wagens durf op te laden zit heel de buurt zonder stroom…. Zijn woorden.
Een andere zei me dat hij liever niet de elektrische weg opgaat. Dat zijn wegwerpwagens geworden. Hij meldde dat na een 8 tal jaar (als je geluk hebt) de batterij te zwak zal geworden zijn. Momenteel kost dit kleinood vervangen nog 6000 euro. (ik zie dat niet snel goedkoper worden) Ook de plug-in zag hij als wegwerp. Overnemen liever niet daar er altijd wel iets zal zijn met de batterij wanneer de batterij meerdere jaren oud is.
Ben benieuwd. We zien wel in de toekomst als die er nog is.
Kleine opmerking nog. Moet eigenlijk onder verbruik staan maar ah….. wat heet een topic….
Mijn 2.0 197 pk 300nm verbruikte nu in stadsverkeer 6,6 liter. Nooit gehaald met de 1.2 130 pk…..
Beste Quandor………..
Straks doe je me nog geloven dat je meer kreeg voor uw grandramp dan de aankoopprijs….
Vreemd is dat ik 4 jaar terug, bij mijn eigen dealer, slechts het bedrag kreeg wat ik een maand terug kreeg van een onafhankelijke garagehouder.
ja, 4 jaar later.
Waarom wilden ze geen geld voor de, volgens u topwagen, geven dan ? Hun eigen merk, hun eigen wagentje aan mij verkocht. Weinig vertrouwen in hun eigen koopwaar lijkt me. Als er volgens hen toch niks mee aan de hand was konden ze dan toch de correcte prijs geven.
ergeet de waterstof jongen. Komt er misschien in heel beperkte mate van. Heeeel beperkt.
Een enorm groot verschil in mijn huidige wagen, ik zal hem om je te jennen nog eens noemen (volvo xc40), zijn alleen al de deuren en kofferklep.
Het geluid en windruis in de GLX via de deuren was fenomenaal. Wat een herrie maakten die dingen. Voelde toch echt als karton aan die portieren. En dan die lakschade. Of niet volledig gespoten. De piepende en krakende plastiek.
Neem eens de deur van uw Kuga vast of die van de volvo, waar jij allergisch voor bent precies.
Om dan te zwijgen over de herrie bij de sluitende koffer die wel eens scheef durfde trekken…. bij de GLX voor alle duidelijkheid he
euh @quandor….. ik vind roeptoeteren echt wel een grappig woord.
Wil aub uw eigen raad volgen en roeptoeter op het ford forum hoe goed uw Kuga wel is. Misschien wel minder dan uw top grandland en blijf hier dan ook weg.
Advies ??? wacht even………………………………………. ben er terug na een minuutje………….
Ik kon me even niet houden van het lachen….
Advies over bandenspanning en velgen zeker ?? en beetje infotainment….
Ja, op die manier heb ik ook al wel eens wat meegegeven. Maar over serieuze mankementen zag ik u nog geen baanbrekende voorstellen doen. Je bent snel tevreden precies. Ik zag u dikwijls mensen afkraken. Dat wel, ja. Getuige als laatste CJX.
Laat me toe te zeggen dat je waarschijnlijk ferm moet duwen om in uw wagen te geraken. Die nek geraakt er waarschijnlijk met moeite in. Ik raad u een cabrio aan. Jongen, wat heb jij een ego. Vol van jezelf. Waarschijnlijk ook een grote spiegel in uw kamers thuis….. dan kan je jezelf bewonderen en tegen jezelf raaskallen.
ohja, uw beste oplossing was hier egens boven vermeld ivm de vraag omtrent de ruitenwissers……………… hilarische kerel jij….
Heb je bij andere activiteiten ook zo van die vaste ingebakken gewoontes ?
Moet vreemd geweest zijn om dan na uw top grandland in uw top Kuga plaats te nemen. Steeds de verkeerde beweging in den beginne….
Wat moet dat gegeven hebben ? Ik zie het al voor me.
Bravoooooooooooooooooooo invoer van coördinaten…… zeker een noodzaak om veilig de weg op te kunnen met deze handel.
Zoek mijn tips zelf eens op. Je bent nog lui ook.
PS : wat heb jij toch tegen Chinezen ?
kom @quandor, ga jezelf nog eens “liken”…….
Dat woordje roeptoeteren kon zomaar de titel van een quandor Vanduin liedje zijn
frustratie ??? nee hoor, ik heb het hier echt naar mijn zin. Je maakt steeds mijn dag goed. Ik kan dankzij u de dag starten en eindigen met een lach. Dank daarvoor. Ga nu geen steunkaarten verkopen he….
das zeker da. Wat een fun. Vergeet jezelf niet een duimpje te geven toetroeper
waaaaaaahahahahahhaha. Natuurlijk kerel. Ik maakte er gewoon toetroeper van om met je te lachen. . Zelfs dat snap je niet. Wat was dat nu weer over uw lagere school verleden ? En dan zijn armpjes in de lucht. OMG
Maar komaan, serieus nu. Alle gekheid op quandor zijn stokje…..
Ik heb dus een grandramp weggedaan voor een andere wagen. Premium of niet zal me worst wezen. (Voor mij alvast wel want erger dan mijn vorig misbaksel bestaat niet) Laat nu zelfs zo zijn bij mijn nieuwe wagen, dat de koffer elke keer opent en sluit als ik het wil. Zowel met sleutel, voetsensor of handbediening. De wagen opent met vingertouch (aan de 4 deuren zelfs) en sluit ook nog…. Ook met de sleutel. Ik kan hem zelfs starten of op voorhand laten opwarmen via een app. Ik zie hem altijd staan. Ik kan hem laten toeteren (roeptoeteren???) vanop afstand of met de lichten spelen. Jaaaaa, alles werkt. En…… zelfs de wiswassers doen netjes hun werk. Droog = niks regen = wissen
Wat een bevredigende werking. Ohja, zelfs de zetels worden enkel warm wanneer ik erom vraag. Je voelt duidelijk verschil tussen de drie verwarmingsstanden. Ook stuurverwarming werkt correct in drie standen. Komaan, zelfs de achteruitrijcamera doet het steeds. En dan nog scherp beeld ook. De navigatie vindt nu wel steden waar de GLX het bestaan niet van meldde…. De wereld evolueert natuurlijk, maar dorpen verdwijnen toch niet ? Wel volgens GLX-je wel.
Nog een eigenaardigheidje is dat, wanneer we gaan shoppen, bij het terugkomen de nieuwe wagen nog steeds op slot is, geen ramen openstaan of de kofferklep omhoog. Dat is wel even wennen. Laat ons zeggen dat de spanning en verrassingselement wel verdwenen is. Bij de GLX wisten we nooit hoe we die zouden aantreffen. Maar we zijn er blij mee, met onze tweedehandse VOLVO XC40 B4 (dit even speciaal vermelden voor quandor) Waarschijnlijk doet uw FORD KUGA dat ook allemaal quandor ? Dat maakt me blij in uw plaats. Mijn vorige deed het dus niet.
@HansGLX die spreuk over Ford…………… hilarisch.
ik slaagde erin op economische stand aan 6,6 liter te komen. wat me zeer bevredigt.
das zeker da. en nog veel meer.
dank voor de beperkte opsomming
3 liter, mooi, wie helpt dan duwen ?
dat weet ik ook wel. blijkbaar is onzin uitkramen bij u altijd wel hip. Ik pas me aan aan uw gezever.
2 memory’s
zetel blijft waar hij is (waarom zou ik hem moeten kunnen verschuiven. plaats genoeg)
maar anders nog wel veeeeel opties hoor. 4 wielen, remmen, ………
Maar wat kunnen mij uw opties nu schelen. Interesseert me echt geen fluit.
ohja, ook geen houtnerf hoor. Ik denk mooi aluminium. Kzou es moeten kijken. mooi is het wel.
je bent echt zooooo simpel dat je ook overal in loopt Quandor…..
Te grazen….. :):):):)
Jongens toch. Mocht ie gemeld hebben dat zijn auto als optie drie wielen heeft zou ik ook gezegd hebben ja die van mij ook……..
Die kerel gelooft toch niks en jij ook niet Floki.
Vooruit, ik vraag al lang om een mailadresje om de video’s door te mailen. Laat maar komen.
Ik mailde er al enkele door naar iemand die hier al een tijdje niet meer is.
Liegen , nee hoor; ermee lachen ondertussen met die miseriebak, ja hoor…
Ik blijf zeker doorgaan met waarheden.
Zal ik de lijst nogmaals posten ?
enne, quandor. Je had het over op uw 6 jaar lettertjes lezen….. Ik heb de indruk dat jij de lettertjes interpreteert zoals jezelf wil. Begrijpend lezen lijkt nog steeds niet uw sterkste vak.
jammer dat ik hier geen video’s kan posten. Dan toch even wat foto’s….
komop met jullie email adressen, het gekste staat op video…
Hoezo geen problemen.. bericht van Nederlandse garagehouder..
Enzoverder en zo voort
Mailadressen graag……
Nog een leugenaar dan waarschijnlijk
Echt waar, totaal geen problemen.
Enkel allemaal leugenaars
“Spannendste ” staat op video. Maar het allerspannendste, stilvallen en stuurslot dat kan je niet gaan filmen he.
Stuur me gerust uw mailadresje
Weer een leugenaar gespot ?
en zo gaat dat verder……………
allemaal leugenaars
problematiek bij de grandland wagens
@Hans GLX das ne goeie. Misschien kan dat wel bij de topgrandramp de achterbank omhoog liften. Met die wagen weet je nooit. Misschien heb ik dat probleem over het hoofd gezien.En inderdaad bij de zafira kon je de tweede rij verschuiven om in te stappen naar de achterste rijen. Had er ook zo eentje. Weinig gebruikt wel.
We zullen maar zwijgen over het posten van uw gruwelijk veel berichjes.
Uw mailadresje graag.
Dan krijg je overvloed aan video opnames. Vreemd dat je daar niet op ingaat.Dan zou je zien wie hier wel of niet liegt
Nooit gehoor over cynisme, sarcasme ?
Ohja, mijn GLX was cabrio, reed zonder bestuurder, ik moest nooit tanken…. blijkbazr ben je naïef en geloof je alles. Nee, dat laatste niet. Je bent zo een oelewapoer die alles gebruikt om ook mazr gelijk te krijgen.
Ga jij me nu nog de wet dicteren en zeggen dat ik op YouTube moet posten?
Je denkt dat je God bent, je wisselt 1 lettertje.. De G wordt in uw geval z
Als je je al bezighoudt met tellen van posts dan ben je echt een clown. Eentje die alles wil aangrijpen om zijn gelijk te halen. Kom, uw mailzdresje jongen. Uw inbox wordt roodgloeiend en zal volsteken met videomateriaal.
Wat betreft uw opmerking van dat loshangende materiaal…. goeie techniekers bij Opel dan wel he… Best dat mijn wielen vastzetten dan..
Gek
@quandor jij iets onderbouwen…. grapjas….quandor, wat fliki en uw clubje vinden boeit geen reet.
Komaan, ik wil u persoonlijk als eerste en enige laten genieten van leuke video opnames
Stuur me een mail adresje.
Natuurlijk gaat de rechtsbijstand duizenden euro’s verkwisten aan een wagen waar niks aan mankeert volgens u. Ben je nu helemaal betoetert?
Jij gek, verzekeringsmaatschappijen gaan geen duizenden euro’s aan advocaten en experts neertellen mocht er niks aan de hand zijn. Hoe onnozel kan jij nog worden? Volgens mij bijna aan uw limiet.
En of je nu Kuga, Puma of lama rijdt dat interesseert me geen hol. Feit is dat het gedrocht van mij een misbaksel was waarbij jij wel je ogen uit je kop zou “huilie” mocht het de uw geweest zijn.
Kijk de klachten en de melders ervan hier maar eens op na. Kan je al tellen tot 100 ?
Leve de Volvo xc 40. Deze werkt naar behoren. De GLX is niet eens waard om in zijn uitlaatgassen te staan .
Nu gaat ie weer zeggen dat ik beweer dat er een wagen Lama bestaat zeker…
Humor gastje, humor. Lachen met uw geëmmer.
Neeeee. Uw mailadresje feiten genoeg.
En spreek eens voor jezelf.
Quanfor alias Urbanus Vanduin, of Andranus of…. zeg het maar…. Hoe gek kan je worden. Maar zij verdienen hun kost etmee, jij…… grootheidswaanzin
Maar ik (wij) Ook hoor. Wat een kabouter ben je toch.
Nu ga ik wat fietsen. Ik laat je niet valken hoor. Straks terug.
Dat fietsen werd een hobby daar ik een onbetrouwbare en levensgevaarlijk wagentje gekocht had. Opel weg met de centen, ik weg met de miseriebak.
Maar het fietsen beviel me zooo goed dat ik een paar duizend km per jaar fiets Nu. Niet in Opel outfit hoor…
Nu gaat hij nog zeggen dat ik dankbaar moet zijn waarschijnlijk, opdat ik dankzij de miseriebak een gezonde hobby vond. zot zotter zotst
“Floki doe je mee” net een kleuter..
Nu kan hij, quantor, beeldmateriaal exclusief toegestuurd krijgen , nu wil hij het niet.
Leg dat nu eens aan een helder denkend iemand uit.
Hoe belachelijker kan iemand worden.
Dat is het toppunt van geroeptoeter, getoetroeper, en uiteindelijk toegeven dat er problemen geregistreerd zijn maar keihard tegen beter weten in ontkennen.
Moptrommel
Andranus toch, je bent me er eentje
.nu echt wel fietsen hoor. Tot straks
Moet hij het nu nog zelf gaan opzoeken op Wikipedia ook .. waaahahaha wat een gek
Ooooo wat een grapjas. Je steekt urbanus en André naar de kroon.
Je kan een lege zaal zeker uren bezighouden
Ben terug jo gens. Deugddoend ritje. Klaar voor quandor zever nu.
oooooow, de Flook is er ook.
Die schrijft nu ook al romans. De moeite niet om te lezen.
Ohja. Even over dit topic. @quandor kan je uw autistische beweging eens posten ? Misschien via youtube. Tiktok had je niet zei je toch he.
Alle, je weet wel, die standaard beweging die jij altijd uitvoert bij het in de auto stappen. Hopelijk niet bij het op de brommert of fiets of in bed stappen. Dan zou je een nog gekker figuur slaan dan je nu al doet.
Je kan natuurlijk uw spitsbroertje, de flook, vragen om de beelden te schieten. Niet met geweer he…. met cameraatje.
Ik (wij) kijken er alvast naar uit.
Ohja, zou je geloven moest ik je vertellen dat mijn GLX kereltje voorruitprojectie had ? Je gelooft enkel iets wanneer het in uw kraam past. Voor alle duidelijkheid , dat zat er niet op he. Is om te lachen hoor. Straks geloof je het ook weer…
Quandor, wanneer ga je jezelf nu nog eens “liken” zoals vroeger egotripper…
Echt jammer dat mijn GLX er niet meer is. Ik zou de voorgeschreven beweging van Quandor toch eens uitproberen. De biomechanica bestuderen omtrent die beweging. En nakijken of een andere “move” wat zuiniger zou kunnen zijn…. Alhoewel, nee, niet jammer.
Blij dat ik Volvo XC40 rij…… heb die geautomatiseerde beweging van Quandor niet nodig daar.
Tot straks mannen. Ik ga pannenkoek eten. Waarom moet ik eigenlijk aan Floki en Quandor denken bij de gedachte aan een pannenkoek ?
ohja, ook nog iets…..
Quandor, je “liket” jezelf …. Maar waar is de tijd dat je hier nog posts kon verwijderen ? Dat deed je ook regelmatig. Maar dat herinner je je niet meer zeker ? (vandaar de gedachte aan die pannenkoek) Je wiste toch posts om zo deelnemers de indruk te geven dat iemand anders rare dingen schreef ? Wat ben jij toch een oneerlijk persoon (ik druk me dan nog beleefd uit he, pannenkoek)
gewoon……. Waaaaaaaaaaw
precies een bolhoed…
ah @Hans GLX, ik gun die mannen hun pleziertje. Ontkennen als de beste. Geen gevoel voor humor. Snappen cynisme, sarcasme niet (of willen het eigenlijk niet snappen). Ze lachen zich een breuk zeggen ze. Ik ook hoor, maar geen breuk ; een gemeende, hartelijke lach bij mij. Hopelijk doet hun breuk niet al te veel pijn en geneest ze snel. Want pijn wens je toch niemand toe…..
Wat de wagens betreft : smaak verschilt natuurlijk maar euh….. bijziend zijn is blijkbaar toch ook problematisch bij sommigen…
Eindelijk goeie moppen. Maar je mag wel de merknaam niet veranderen.
Ie spiegelt zich aan een topacteur…
Nog zo een egotripper.
Enne, zinnen uit elkaar trekken is wat jullie steeds doen natuurlijk. Niks uit de context halen hoor.
Gaat die gek nu al grammatica doceren aub..
Je moet het volledig boek lezen, Hagar
Laat uw Engels ook maar achterwege . Als hier nog kinderen zoals jij meelezen gaan ze uw schreifvauten nog overnemen
een viking met een zonnebrilletje en kauwgom hierboven….. stap es in de juiste tijdzone…. vandaar uw autokeuze waarschijnlijk
Enne. . Dat was een flapdrol. Gekker dan gek. Zo zot als een achterdeur. Botenbouwerke
Quandor, woordvoerder… Alle hup. Beschrijf nu die startbeweging nog eens. Maar wat met iemand wiens rechterarm geamputeerd is ?
Floki, neem jij het van hem over ? Is ie ook gaan fietsen ?
Maar jongen toch wat interesseert mij uw viervoeter. Al was Floki een oorworm…
En opa reeds ? Ocharme dat kind. Zal nogal een opvoeding krijgen als het veel bij u vertoeft…
Fietsen nu, dankzij mijn onnoemelijk slechte grandland.
Tot straks Loki
Ohja, hopelijk mankeert uw” poedel ” niet zoveel als mijn grandramp. Anders is ie geen lang leven beschoren of gaat ie u plots bijten.
Maar ach, voor tzelfde geld is Flookje een vlooi. kan best.
Nu graag nog eens de beschrijving van die armbeweging. Die intrigeert me biomechanisch gezien. Zou je dat ook mrt de knie kunnen, quandor ? Floki, biep uw vriend eens op
Je ziet uw schrijffout nog niet eens ? Leesblind ook al ……
sophisticaded
Hierboven
Al gezien of nog niet
Of schreef uw tekkel dit
Nu doen alsof je het wist. Wat een super clown ben je
Wat jank je dan over uw hond ?
1 ding moet ik je toegeven….
Je hebt smaak wat betreft series. Vikings was top, behalve dat laatste seizoen….
hierboven oelewapper
uw elandenvanger
Veel met ruitenwissers te maken, of heeft ie dat ook ?
Doen
26 maart 2024 om 20:54 #1855119426 maart 2024 om 21:12 #18551195Zie zijn berichtje van 20.54 uur. Zó zinvol zijn meestal zijn bijdragen.
26 maart 2024 om 21:33 #18551196AnoniemLid sinds:
1 January 1970Nou @Floki, of beter gezegd Vlokkie, ik moet toegeven dat er op het Volvo forum, óok wel mensen zijn, die het hoog in de bol hebben. Die menen omdat zij een veel duurdere, grotere auto hebben dan de ander, dat ze menen “meer” te zijn. je herkent dat misschien wel. Maar als ik jouw berichten zo lees, span jij écht de kroon! Je kan om je eigen dwaze grappen lachen, (en dat is maar goed ook) en je zelfingenomenheid stijgt tot ver boven de dampkring. Je bent wat dat betreft echt een zeldzame droeftoeter. Ook zoals je een paar berichten pocht met: ik weet die twee precies te manipuleren, zoals ik wil. Wil ik dat ze naar rechts gaan, dan gaan ze naar rechts. (En vul dat slappe gelul maar verder aan.) Als ik je link naar de naam Floki, plaats je een foto van een griezel, van rond de dertig jaar. (Viking?) terwijl je zelf al tegen, of over de 60 loopt. Want je beweert een kleindochter van 8 jaar te hebben. Die maat van je @quandor, is me d,r eentje. Maar jij spant écht de kroon! Ik heb met je kleindochter, schoondochter, en je vrouw te doen. Want met zo,n opschepper als jij, moet het leven van alledag voor je vrouw, wel een vreselijke opgave zijn! Een soort van Survival, zeg maar…..
26 maart 2024 om 21:37 #18551197En ook @wappie2 (=Hans GLX = Hans Eilander van het Volvo forum) post weer een nuttige bijdrage in het ruitenwisser topic.
26 maart 2024 om 21:40 #18551198AnoniemLid sinds:
1 January 1970Ja, laten we het eens over ruitenwissers hebben van de GLX, die dikwijls een eigen leven leiden. Want daar gaat dit topic over. Ja toch? Niet dan?
26 maart 2024 om 21:43 #18551199Welnu, ik verwachte / stuurde op een reactie van jou over het onderwerp van dit topic en ja, daar is ‘ie dan. Hoezo sturing?
26 maart 2024 om 21:48 #18551200AnoniemLid sinds:
1 January 1970Om on topic te blijven, moet het hier niet gaan over allerhande slap gezeik, maar eigenlijk over de Grandland, en de ruitenwissers. Sterkte.
Ik hoef hier verder geen bijdrage meer aan te leveren, want ik heb een auto, waar alles naar behoren werkt.
26 maart 2024 om 21:50 #18551201Top, je eerste héél zinnige bericht. Ga zo voort.
26 maart 2024 om 22:19 #18551202De ruitenwissers vd grandland waren slappe koek
Werken bij kurkdroog weer. Roestvast bij hoosbuien.
Werd bovenaan al bevestigd. Ik beaam dat ten zeerste.
Flooike, je bent een slappe hap….
26 maart 2024 om 22:21 #18551203@wappie1 – huilie huilie, je post voegt niets toe.
26 maart 2024 om 22:45 #18551204AnoniemLid sinds:
1 January 1970@ Floki, of beter gezegd Vlokkie, jij trekt pas volle zalen…….
@jopsa en ook de afwezige Tjerk Visser, hadden van die eigenzinnige ruitenwissers. Dus die mannen spreken uit ervaring. Maar de meeste GLX rijders, hebben hier allang afgehaakt. Maar er is, indien gewenst, nog genoeg ellende terug te lezen. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.